לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 437670708 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

פוסט חופר וחסר משעמעות .


שלוום : ]

 

נ'מממ היום היה לי ולעווגי שלי (ויקי) שיחה מזה הזויה ,

הייתי חייבת לשים אווותה חחחחחח , קבבלו :

 

עוווגי D:‏ (‏PM‎ ‏08:51)‏ :

שיואו ! חצפצפה !

עדן בר :-)‏ (‏PM‎ ‏08:51)‏ :

את צפצפה ! אני פעמון של דלת . ><

עוווגי D:‏ (‏PM‎ ‏08:52)‏ :

טוב (:

עדן בר :-)‏ (‏PM‎ ‏08:52)‏ :

אני יותר שווה , צפצפה זה סתם מעפן כזה

עוווגי D:‏ (‏PM‎ ‏08:53)‏ :

לא נכון צפצפה זה נייד לפחות את תקועה ליד הדלת ני ני בניני !

עדן בר :-)‏ (‏PM‎ ‏08:53)‏ :

יואאאאאאאאאואואו ויקי את משפיעה עללי לרעעעעה ! אני נהייתה מטומטמממת חחחחחח :-P

( לא שלא הייתי אבל את מוציאת את זה ממני \: )

עוווגי D:‏ (‏PM‎ ‏08:54)‏ :

חחחחח לא נורא בקטנה ! (:

עדן בר :-)‏ (‏PM‎ ‏08:54)‏ :

נכון שמו אותי במקום נוח , תלו אותי כי הם גאים בי ! את סתם מצפצפים עלייך כל היום חחחחחח

עוווגי D:‏ (‏PM‎ ‏08:54)‏ :

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואם זה נעים לי ?! זה כמו מסג' ! (:

 

 

חחח ואז הא כתבה עליי שיר (: , [ אני אמליץ לשים אותו בספר מחזור חח ) -

אגגב , רוצים שאני אצייר בו (:

 

עוווגי D:‏ (‏PM‎ ‏09:05)‏ :

עדן עדן עדן ,

למה את כזאת עדן ? ,

שומם דבר לא מתחרז עם שמך ,

אז אני מצטערת שיש לך שיר לא מחורז \: ,

אבל זה לא נורא ,

העיקר הכוונה (;

 

ואז כתבתי לה גם , כי גם אני רוצה לחוש רומנטית (: -

 

עדן בר :-)‏ (‏PM‎ ‏09:06)‏ :

ויקי ויקי ויקי ,

הבנים מתים לעשות לך איקי :-P

כל שנייה ישלך פיפי ,

אני שרה לך בסגנון היפי ,

ואותי את לא תשתיקי חחחחחחח

 

ורק שתדעו , זה לא הכי גרוע - לפני זה דיברנו על עבמים ! ,

אז זה יחסית החלק האינטילגנטי של השיחה שבו אנחנו מראות את כישרונינו בשירה (:

 

חוצמזה , לטענתה של ויקי - " דיברנו על חייזירים , זה מדעי "

 

אז אנחנו מבלי לשים לב מפיצות את האינטילגנציה האין-סופית שלנו , יאיי לנו (:

 

 

 

חחחחחח זה בטטח מזה לא מעניין אותכם XD .

הבעיה היא שלא אכפת לי (:

 


 

איזה יום אחד אני ונוופר נכנסנו למקום שבונים בו וילה משו אעעש , נכנסנו כמו איזה ילדות רחוב חחחחחחחח

הרגשנננו מזה אמיצצצצצצצות ! D:

וצילמממתי בפפפלא החחדש (: , 3.2 מגה פיקסל . נהנהנה קנאאו P: וקבלו תמונות [: -

 

ראאאאאאאאר התמונות לא עולות לי ,

פעם אחרת (: .. לאב אותכככככם .

 

 

 

 

 כה זהו פוסט חופר וחסר משעמעות .

 

 

נכתב על ידי , 4/2/2008 20:57  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





718
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדן בר (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדן בר (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)