לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If this is heaven i've been screwed



Avatarכינוי: 

מין: זכר

ICQ: 268150509 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

יש זמן... אז יש עדכון ..קצת על הכל ....


כן כן... הקיץ חלף... חודשיים של עבודה גם... חוזרים לשגרה הרגילה... לימודים, חברים, יציאות, מבחנים, בגרויות וכו'
אז מה חדש אצלכם? איך עבר הקיץ? ( אני יודע שמאוחר כבר לשאול)
אצלנו השנה דווקא התחילה ליהות מאוד מעניית... ביום הראשון ללימודים התיכון הוציא אותנו להצגה ב

שמח לפגוש את כל החברה לא ראיתי אתכם כבר מלא זמן...
5 ימי הולדת בחודש... 5 מסיבות... פרלמנט הנוער ( מועצת הנוער העירונית של תל-אביב-יפו)
כן החודש השמח והעמוס על הראש....
 מתחילים לבנות רובוטים במגמה מתחילים ללמוד נושאים חדשים...
3 פרויקטים שצריך להגיש אחד מהם לקראת חנוכה באנגלית... אה...
תאמת אין כח לכל זה אבל אלה הם החיים...

בכל מה שקשור לחיים אישיים... היתה לי חברה...
כניראה תמיד ככה יוצא, שבסוף יוצא לא כמו שתכננו...
אני מודע שכל אחד מאיתנו מסתכל פחות על ההתנהגות של אצמו אבל בקלות יכול לשפוט אחרים....
אבל פשוט לא יכולתי להישאר עם אחת שלא החלטית ...דוגמאות למקרים שהיו:
אני:" את רוצה לצאת לאנשו?"
היא:"לא יודעת... אפשר"
אני:"לאן את רוצה לצאת?" *ניסיתי להראות לה שכן מעניין אותי לאן היא רוצה*
היא:" לא אכפת לי"
אני:" לקולנוע אולי? לפארק? או שאני אבוא אלייך?"
היא:" איך שאתה רוצה"

תאמת לא אני זרקתי אותה היא זרקה אותי
אבל תחשבו איך זה ליהות עם בן אדם "לא אכפת לי" ו-"איך שאתה רוצה"

לכו תבינו את הבנות האלו... אני מבין שאולי היא רצתה פשוט ליהות איתי ולא משנה לאן ללכת העיקר איתי אבל סליחה,
בנות, תראו קצת עניין.... לא ניראה לי שזה מעניין לעשות רק משבאלי לי לראש...

זהו בינתיים.... אחרי יום קשה ולילה ללא שינה בה עסקתי בפרויקט כואבות לי העיניים... מראש מתנצל על כל שגיאת כתיב שעשיתי...

חג סוכות שמח!

וסתם תמונה שלי לא מזמן...





נכתב על ידי , 1/10/2009 19:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחלקיק אבק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חלקיק אבק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)