לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מצטטים. גם אתם יכולים.

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2009

"פעם התקשרה להזמין אותי לקונצרט של יצירות לפסנתר מאת ליסט.


 הסולנית היתה פסנתרנית מפורסמת מדרום אמריקה.
פיניתי לי זמן והלכתי איתה לאולם הקונצרטים בפארק אואנו. הביצוע היה מבריק. הטכניקה של הסולנית היתה נפלאה, המוסיקה היתה עדינה ועמוקה גם יחד, רגשותיה הסוערים של הפסנתרנית היו גלויים וכולם הרגישו בהם. ועם זאת, גם בעיניים עצומות, המוסיקה לא סחפה אותי.
מסך דק ניצב ביני לבין הפסנתרנית, ולא משנה כמה ניסיתי, לא הצלחתי לעבור לצד האחר. כאשר סיפרתי את זה לשימאמוטו אחרי הקונצרט, היא הסכימה.
'אבל מה היה לא בסדר בביצוע?' שאלה. 'חשבתי שהוא היה נפלא.'
'אז לא זוכרת?' אמרתי. 'התקליט שהיינו מאזינים לו, בסוף הפרק השני היתה שריטה קלה שהיה אפשר לשמוע. פוצ'י! פוצ'י! איכשהו, בלי השריטה הזו, אני לא יכול להיכנס למוסיקה.'
שימאמוטו צחקה. 'לא הייתי מכנה את זה הערכה אומנותית.'
'אין לזה שום קשר לאמנות. מצידי, שנשר קירח יאכל את זה. לא אכפת לי מה אנשים אומרים. אני אוהב את השריטה הזאת!'"


[מתוך "דרומית לגבול, מערבית לשמש"\ הרוקי מורקמי]
נכתב על ידי , 15/9/2009 15:00   בקטגוריות סיפורת, הרוקי מורקמי, נוף  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



88,072

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTsetata אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tsetata ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)