לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פתאום הכל ברור לי


שיר כאילו איש אינו שומע, רקוד כאילו איש אינו מסתכל, אהוב כאילו מעולם לא נפגעת וחיה כאילו זה גן עדן עלי אדמות.

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 340725460 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

סוכרת יקרה


יום שנה חמישי!

וואו.. חמש שנים.

מערכת יחסים ארוכת ימים, שבהם את איתי- בין אם את רצויה ובין אם לא!

ונכון- שינית אותי, הפכת אותי למה שאני! או שאולי ההתמודדות איתך הפכה אותי למה שאני..

אני מניחה שזה לא באמת משנה.. אבל אני מרגישה שיש לי כוח- גם אם את מחלישה אותי.  מיחדת אותי ומבדילה אותי מהשאר. ויותר מהכל - מכאיבה!

אני לא מאחלת אותך לאיש! אבל אם כבר.. אז אני אומרת שצריך "להנות" ממש שיש ולקבל ולהוציא רק את הטוב, להתמודד עם הרע ולהפוך אותו לחלק מאיתנו.

ואני באמת שמחה עם מה שאני ומי שאני! ואני חושבת שאני יחסית מרוצה ממך.. נכון- אפשר לאזן יותר וזה יקרה! אבל יחסית אני באמת מרגישה סבבה!

וואו.. המון דברים עברתי איתך. בזכותך, בגללך, באשמתך.. אבל בעיקר איתך. כשאת בצל ולא משפיעה וזה מה שיפה! שכמעט אפ פעם אני לא שיר עם הסוכרת! יש רק מסגרת אחת כזאת וגם ממנה אני בורחת, אבל אני לא חושבת שאיש הופך אותי לחלק ממך, אלא אותך לחלק ממני.

אז מי יתן ונשמיך לחיות בשלום- אני ואת.

את תתאזני, אני אעשה את המיטב בכדי שתתאזני.

אז תודה- סוכרת, על מה שנתת. עם כל השנאה אליך, אני אוהבת את מי שהפכת אותי להיות.

 

שיר.

נכתב על ידי , 19/1/2008 23:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוא הציע שנהיה יחד, פיזית בלבד.


ואיך אני אמורה לקחת את זה? לעשות זאת רק בגלל הכמיהה להיות איתו ולקוות שהוא יחזור בו ויציע את כל כולו- נפש וגוף?

אז אמרתי שירד מהעץ שעליו הוא יושב, ושאני אינני מוכנה להוביל את עצמי לשרשרת של התחרטויות.

ואז הוא הצטער. וראיתי שהוא ממש סובל מעצם העובדה שהוא חשף את חולשתו. נכון חולשת כל האנושות, אך הוא הרגיש שפגע בי ובעיקר פגע בדמות שצליח ליצר לי במוח.

אמרתי שאני צריכה שהביחד יבוא מתוך זוגיות ושאם היינו זוג זה היה קורה בעיקר כי אני מחכה שזה יקרה כבר המון זמן.

ולאט לאט הבנתי שהוא לא רוצה. הוא אמר בגלל הגיל, המרחק, העובדה שהוא כל יום מחפש ריגוש חדש בכדי להפיג את השיעמום היומיומי- אבל אני יודעת טוב מאוד שהכל תרוצים.

ואז הוא אמר שהוא לא רוצה לפגוע בי.. אבל הוא לא מבין שאני יותר נפגעת מהעובדה שלא מנסים, כי אם היינו מנסים ואז רואים שלא הולך- אני מבינה, אבל למה להפסיד משהו שיכל להיות מדהים רק בגלל העובדה שהוא מחפש משהו יותר פשוט- ולא מערכת יחסים כמו שהייתה נוצרת איתי.

הייתי מעדיפה שפשוט יגיד שהוא לא מרגיש ככה וזהו.

היה לי הרבה יותר פשוט להבין את זה במקום לספוג את כל התירוצים המצוצים מהאצבע!

 

ואולי הוא לא מדהים כמו שחשבתי.. אולי מה שראיתי היה מה שרציתי לראות בלבד- ולא התמונה כולה!

ואולי הוא לא באמת ראה אותי. כפי שאני.

 

סיימנו את השיחה והחלטתי שאני מתנתקת לגמרי מכל מה שקשור אליו, מכל העולם שלו, מכל העולם הזה.

אני לא יודעת אם אני עושה את זה כדי לגרום לו לחשוב, אולי להתגעגע- אבל אני יודעת שלמדתי את הלקח שלי!

 

ברגע שישבתי בחדר- ברקע השיר "sing" שכולו אני, הבנתי שזהו. כאן זה נגמר והכי טוב בשבילי להמשיך הלאה. לעשות ריסטרט להפתוח מחדש!

והשיר מתנגן בריפיט כשאני יושבת במרכז החדר שלא כהרגלו היה מסודר ופתאום זה אחז בי!

לקחתי כל לורד ארטליין ושרפי שחור שהיה באיזור (שזה בערך 20 טושים) והתחלתי לצייר על הקיר.

את הסמל שלי.. הסמל שמלווה אותי בראש כבר שנים ועל נייר במשך שבועיים או יותר.

הסמל שנותן לי כוח ויום יבוא ויהיה חלק מהגוף שלי.

והשיר מתנגן שוב ושוב ושוב- זורם לי בעורקים, והיד מציירת וצובעת, ממלא שטחים, מתקנת שגיאות ומחליפה כל כמה דקות טוש בשביל ליצור צבע זורם וחזק.

 

והראש שלי כבר לא שם איתו. הראש עמוק בתוך הצלילים והצורות.

וטוב לי- פתאום כל המועקה של השבוע הזה נשכחת- וטוב לי!

נכתב על ידי , 14/1/2008 14:00  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,100
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimaSONG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imaSONG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)