לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  הו, שלי.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

ארץ השמנים.


אתה עומד מול המראה ואומר האם זה אני. אתה לא מבין, אני זה אני והוא זה הוא. אין קשר בנינו. אתה עומד מול אנשים ואתה אומר להם אני זה לא הוא. והם לא מבינים על מה אתה מדבר, כי אתה זה אתה. הם כולם מכירים אותך, מה זאת אומרת? על מה אתה בכלל מדבר? שיפולי רגלייך, הגלים בבטנך, האף הבולט יותר מדי, השפתיים הקטנות והשיניים העקומות, בעלות הרווחים. אתה יודע שזה לא מי שאתה. אתה ביישן, אתה יפה כשהשקט מקיף אותך והעיניים משלחות מבט מזמין אל הסביבה, ספק-עצוב ספק-מפוחד. אתה הכל, כל דבר, חוץ מהאיש במראה. האיש ששולח באנשים מבטים מטופשים, בעל התנועות המגושמות והגדולות, עם החינניות המאולצת שאתה לא מצליח לקיים בתוך עצמך. בתוך עצמך, אתה אומר, אני רק בתוך עצמי. מי יסתכל לשם חוץ ממני? אתה מבין אותם, משלים עם זה, ובורח.

 

ההצגה השנתית, הכריזו עלייך כעל הענק עם פצעי הפנים מעוררי האימה. אתה יושב בשקט, לא מתנגד. זה באמת מי שאני, אתה אומר. חשבו עלייך את זה במשך שנים, ועכשיו אתה חושב את זה על עצמך. קנית את מה שמכרו לך כל הזמן, נכנעת ללחץ. אתה כבר לא חושב שום דבר, הם חושבים בשבילך. מה מה מה, אני כן כזה, אני יודע. לא אשמתי, תסלחו לי. העיניים המשוועות לחיבה שלך לא מעניינות אף אחד, הגוף הכה כביר שלך רק מפריע, חוסם נתיב ראייה, מקשה על אנשים. מטרד, ותו לא.  אתה מבין אותם, משלים עם זה, ובורח.

 

אתה תלך לאמריקה, ארץ השמנים. אתה תאכל 'פאסט-פוד', תאגור את זה בתוכך. אתה תלך לתכניות ריאליטי בשביל לקבל תשומת לב. אתה תוכיח להם הכל, אתה אומר. ואתה יודע שזה שקר, אתה עצלן.  ומי יטפל בפרצוף המחורר, מי? אז אתה מוותר. יש דברים שאי אפשר לתקן. אתה מחפש על מי להטיל את אשמה, ואלוהים לא מנחם אותך, גם לא הפעם. אתה שוב חושב על אמריקה. אולי תמצא לך אישה שמנה להיות איתה, תעשו אהבה ותשברו את המיטה. היא לא יכולה להכיל אתכם, כמו שהעולם לא יכול להכיל אתכם. אתה מבין אותם, משלים עם זה, ובורח.

 

אתה אבוד, כי כמה מהר אתה כבר יכול לברוח כשלקום מן הספה זו משימה קשה? אתה לא רוצה ולא מצליח להבין, אבל משלים עם זה, ואתה כבר לא בורח לשום מקום, כי אתה לא יכול.

נכתב על ידי הו, שלי. , 13/1/2008 10:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להו, שלי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הו, שלי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)