לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


In order to be irreplaceable one must always be bedifferent. Coco Chanel

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

אני לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל ....


הפוסט האחרון שלי פה היה מלפני שנתיים, אני גם בטוחה שאף אחד לא נכנס לפה... אבל זה לא משנה לי

אתם לא מבינים בכלל מה עבר עליי בשנתיים האלה. אתם לא מתארים לעצמכם!
אני מתגעגעת לכל הקטע של הכתיבה אבל זה נראה לי ממש מוזר.

כי התרגלתי לכתוב לפה, לבלוג ואז פשוט החלטתי מכל מיני סיבות לסגור אותו ... אבל המשכתי לכתוב.

לפני שאני אמשיך במה שהתחלתי אני חושבת שקצת מגיע לכם הסבר קצר על מה שעבר עלי עד עכשיו,

עברו שנתיים מהפעם האחרונה, היום אני עולה לכיתה יב', קצת חוששת אבל הרבה יותר בוגרת מאשר בעבר.

בנתיים הספקתי לעלות לתיכון, לעשות הרבה מבחני בגרות. אני עדיין בצופים. בקרוב שמיניסטית :)

 

 

זהו. אני מצטערת שאני ככה אני פשוט לא יכולה לחשוף את עצמי יותר מידי.

זה יבוא לי לאט לאט ! :)

בנתיים, הקיץ בא והחופש התחיל ! תנצלו את הזמן ואל תעשו שטויות (אני נשמעת כמו אמא אבל זה נכון חח)


 



נכתב על ידי , 5/7/2012 12:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למית . ♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מית . ♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)