לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי™..


כינוי: 

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

בלבלבלה


כואב
כאב
עצב
טיפה כעס
אלה הדברים שהובילו אותי לחתוך את עצמי ברגע זה
הדם והכאב כבר לא מוזיזים לי
בדיוק חזרתי הבייתה
הכל התחיל במדורה
היה עצוב ובודד עם כל החראות האלה
חשבתי שליאור בגדה באמון שלי ושתתה והתנשקה עם מישו
נהייתי עצוב
אחרי כמה שעות מסתבר שהיא רק שתתה והטלפון שלה לא עובד טוב
היא התקשרה אלי ואמרתי לה שניפגש
ממש רציתי לעוף משם וללכת איתה לאנשהו
שמחתי.
רצתי למקום שהיינו אמורים להיפגש
היא באה
נתנה חיבוק מעפן
והתחלנו ללכת לכיוון המדורה
אחר כך הגענו בערך, כי הייתה שם גדר
אמרתי לה לחכות לי ואני אטפס ואביא את התיק עם הדברים מהמדורה
זה מה שעשיתי
חזרתי אליה
ורציתי ללכת איתה שמאלה
אבל היא משכה ימינה
ואז שאלתי למה
אז היא אמרה שהיא הבטיחה להם שהיא תחזור
אני אומר ''את רוצה לחזור עכשיו?''
''כן''
ואז
אני שומע בתוכי רעש של משו נישבר
זה היה הלב
אם אי פעם נעלבתי
עכשיו זה היה יותר
אמרתי לה ''אוקיי''
והתחלנו ללכת
לא דיברתי
הלכתי לאט
תוך כדי חשבתי מה לעשות
להתאבד?
הגענו למקום שניפגשנו..
נתתי לה חיבוק והיא הלכה
ואני נישארתי
נישארתי לעמוד ולנסות להבין
איפה אני
למה אני
ומה אני עושה
לא ידעתי אם אצליח לחזור הבייתה
התחלתי ללכת לאט
ואז יותר לאט
עם דמעות בעיניים
אני לא אשכח את זה
הגעתי הבייתה
אחרי 20 דקות של הליכה הכי עצובה אי פעם
ידעתי שאני הולך לחתוך תצמי
ידעתי שהמשאלת יומולדת שלי כלכך מתגשמת
''לא להיות לבד, ואם לבד אז למות''
אין לי אף אחד
אז לא אכפת לי לחתוך
אף אחד לא באמת דואג לי
אני חושב שאני קרוב רק בס''מ אחד מהמוות
אני לא יכול יותר
אני לא אחזיק מעמד
לבד
נכתב על ידי , 23/5/2008 22:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





98
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאור™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אור™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)