לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  יוב הבוב=]

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

וואי וואי חצי שנה לא עידכנתי!:O


 

 

אומיגאד, אני פשוט בשוק שזה היה הפוסט האחרון שלי (הפוסט הקודם המעאפן הזה XD)

מממ..חופש גדול, אה? D:

אז מה עושים, נהנים? :)

איזה כיף לדבר אל עצמך XD

אז יום אהבה שמח באיחור :)

 

גאד, תכף נגמר החופש הגדול..\=

דוגרי? אני מתגעגעת לביצפר, הכי סאטלה :)

אז תנצלו את החופש שנשאר ומידי פעם אני אחזור לעדכן (נראלי XD)

 

אז בבי 3333333333>

 

 

 

(איזה פוסט עילללג XD)

נכתב על ידי יוב הבוב=] , 6/8/2009 22:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,995

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוב הבוב=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוב הבוב=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)