לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009


השתעממתי אז החלטתי לעדכן :]]
אממ
עשיתי קעקוע
יש לי חבר
נוספו לי חברים חדשים ומדהימים :]
יש לי כלבה סוג של חדשה חח
קניתי דברים לבצפר
ועוד כמה דברים שוליים שכאלה
אני בתקופה טובה
מאושרת
מחר נוסעים לים
אתמול הייתי בים גם חח
חודש וחצי מהחופש עבדתי אבל פה ושם הספקתי לנסוע גם לנונסטופ מיוזיקס עם נתי, שניר ואח שלי :]
היה טוב
סימפל פלאן מדהימים
היינו בכוכב נולד עם נתי שניר וחנצ'ו בספיישל היהודים
גם היה מעולה
היינו בסופרלנד עשיתי בנג'י עם אלכס ונתי
כיף ברמות
שאיפה הבאה - צניחה חופשית P:
נראה לי זהו..
מחרתיים מתחילים לימודים
שנה אחרונה
ואו
יב' הא?
לא יאומן
אני מתרגשת D:
מתה לסיים את השנה הזאת
ואחרי זה.. או צבא או קנדה
נראה
אמ טוב אין לי מה להגיד בדיוק
אז אני אשתדל לעדכן יותר למרות שלא יודעת אם אני אצליח
יאללה בהביי :]]]
3>
נ.ב נתי אני אוהבת אותך 3>


[מורוש עיצבה]

נכתב על ידי , 30/8/2009 12:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,384

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לket :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ket :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)