לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Let's ride on the spooky ROLLER COASTER



כינוי:  MR. Murder!

בן: 30

ICQ: 433700298 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

לא , ל א ...:(


when i wake up, i'm willing to take 
my chances on the hope i forget that you hate him more than you , notice i wrote this for you , LOVER.
 
אופ נמאס כבר :\
כל אחד חי בעולם משלו .
אפחד לא מסתכל על אחרים ,
על כל מה שהם עוברים . כולם מרוכזים רק בעצמם .
ואני לא מדבר ספציפית עליי . כאילו כן אבל גם בכללי .
זה כבר ממש מעצבן :|
אתה משחק אותה מקשיב לאנשים , עוזר, אבל אפחד לא ישאל אלייך .
כולם מדברים רק על עצמם, על מה שהם מרגישים
ודי תתעוררו כבר .
אני לא יכול יותר !@# .
תסתכלו מה נהיה .
אנשים מתקשרים אליי בוכים לי בטלפון , שיפרתי להם קצת תמצב רוח
" טוב נדבר כבר , מחר "
ואני מקבל ניתק לפנים .
לא נראה לי שמישו יקרא את זה , ויפנים:
שגם אני אוהב מישו , אתם יכולים להתקשר לשאול מה קורה איתי .
ואני לא מדבר על ה-" מה קורה ? " בתחילת כל שיחה באייסי/מסן .
די , אתם יכולים להבין קצת גם אנשים אחרים , תפסיקו כבר עם האגו המסריח שלכם ,
מתי מישו הסכים לעזור לי לממש תאהבה שלי ?!
לא נראה לי שזה קרה ....
טוב ,אני לא רוצה שתגיבו פה . מי שבאמת רוצה לדבר איתי , יודע איפה למצוא אותי .
ניסיתי תפוסט האישי הראשון שלי :\
ביי .
נכתב על ידי MR. Murder! , 14/4/2008 23:58  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,208

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMR. Murder! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MR. Murder! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)