לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The God Is Gay!


I love cookies


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

תשובות לשאלון השבועי


אם היית מוצא את המפתחות לביתך, והיית הולך הביתה, אך מגלה שהוא לא היה שם. מה היית עושה?

רגע מי לא היה שם הבית או המפתח?O.O

 

אם היית מוצא את עצמך ניצב על עמוד חשמל, כשבכיס הימני של המכנסיים יש לך מצית, בכיס השמאלי סרט ורוד זוהר ודוקים ביד. מה היית עושה עם הדברים האלו?

האמ...כמה שאלות איך הגעתי לעמוד החשמל?איך אני לא מיתחשמל?אהה ומה שהייתי עושה זה מנסה לישרוף את הסרט מרוב שיעמום ומשחק אחר כך דוקים.

 

אילו היית משתתף בתחרות בנייה של מטוסים מנייר, אולם לקחו לך את כל דפי הנייר חוץ מאחד. האם תחלק אותו לשניים ותנסי לבנות שני מטוסים שונים או מטוס אחד גדול? אם יש לך רעיון נוסף אנא, שתפי אותנו.

נההה אני לא עד כדי כך משועמם אהייתי משתתף בתחרות כזאת XD.

 

אם הייתה לך כוס שקופה מזכוכית ביד אחת וקלח תירס בשניה, כיצד היית משתמש בהם נגד אנשים מעצבנים ובאיזו דרך?

הייתי שובר את הכוס על ראש של בן אדם ולוקח חתיכה מהזכוכית ואז הייתי חותך אנשים עם הזכוכית ומכה בהם עם התירס!D:

 

אם היו נותנים לך חידה ושלוש אפשרויות לפיתרון, והיית מגלה שכל התשובות שגויות, האם היית אוכלת טונה מקופסה? מדוע?

מה הקשר בין החידה לטונה?O.O

 

במידה וירשת שטח אדמה אי שם בתימן, אולם ממשלת תימה מודיעה לך שאם לא תבנה שם משהו, הם יקחו ממך את השטח ללא פיצויים. מה תבנה שם?
האמ....בית לנזקקים?XD

 

אילו היית יכול להמציא צבע, מה היה שמו ומה יצבעו איתו?

גם ככה יש צבעים שאין להם שם עדיין אז למה להמציא עוד?O.O

 

אם היית מגלה שקוקוס היא חיה בסכנת הכחדה, משום שחברות האופנה משתמשות בפרוותה, מה הייתה עמדתך כלפי פרוות קוקוס?

קוקוס זה פרי וזה בדוק! D<

 

במידה ומישהו מחנטרש לך בשכל, תחנטרש בחזרה? מה יהיה משפט המפתח?

מה זה לחנטרש?O.O'''

 

ולסיום, אילו היתה לך שאלה הזויה שמתאימה לשאלון. מה היתה השאלה ומה היית עונה עליה?

השאלה היחידה שלי היא...מה לעזאזל?! O.O

נכתב על ידי , 26/1/2008 14:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון קצר


שמתי מוזיקה בבלוג לבד בלי עזרה XD

תגידו אם עובד לכם D:

נכתב על ידי , 26/1/2008 13:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Say Yay For Gay!


יצאתי מהארון D:

נמאס לי להגיד לכולם שאני בי...=.=

זה נחשב לשקר...

כי אני כבר הרבה מאוד זמן לא אהבתי בנות O.O

וכבר היו לי איזה חמישה חברים (בנים ברצף) 3>

אז ידידה שלי שיכנעה אותי לצאת מהארון!

אז זהו אני מתחיל חיים חדשים כהומו!!^^

ולמי שזה מציק...

FUCK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 24/1/2008 16:16  
612 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: זכר




462
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAkito-Sama אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Akito-Sama ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)