לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

You're not obligated to win. You're obligated to keep trying to do the best you can every day.


או לפחות מנסה......


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

בלי לומר מילה........




אמנם רק התרחקתי..

אבל הגעגוע?גדל וגדל...והלוואי והכל היה שונה.....

ואתה?,עוד מעט כנראה שטס,וזה הדבר האחרון שאמרת..

מי יודע מתי,מי יודע לאן,ומי יודע לכמה זמן.

אני רק יודעת שאני אתגעגע לחיבוק שלך,לטיפשות,ולצחוק המוזר....

אני כבר מתגעגעת,בגלל כל מה שקרה כבר חודש שאנחנו בורחים אחד מהשני...

או יותר נכון אני ממך,אבל רק כי אני לא יודעת מה לומר.

איך לומר,ומה תגיב.....

אם יכולתי להגיד לך כמה אני צריכה,כמה אני רוצה את החיבוק שלך......

כמה אני צריכה לדבר איתך,קצת יותר רציני מהשטויות שלך בחודש האחרון.

כמה אני צריכה אותך..

וכמו שזה ניראה,הכל הסתיים...עוד לפני שזה התחיל...

הסתיים,בלי לומר מילה...

נכתב על ידי -Crimson- , 27/5/2008 22:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-27/5/2008 22:49



כינוי:  -Crimson-

מין: נקבה

תמונה




411
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Crimson- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Crimson- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)