לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Fun(bore)ny Life :D


אזהרות לנכנסים P; מדובר כאן בילדה משוגעת , היפראקטיבית ברמות מטווווורפות , אוהבת לחרמן אנשים ^^ , בעלת מצבי רוח משתנים מוגזמים D: עכשיו?.. תבלו :]]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

קצת חופש לעדכן P; מלא תמונות אע סופסוף D:


בתקופה האחרונה (שלא עידכנתי) למדתי מלא מלא דברים !!

גיליתי שאני חכמה מאוד ואני מסוגלת לעשות מה שאני רק רוצה מתי שבאלי D:

אולי הגיע הזמן באמת לאהוב את עצמי טיפה .

הבנתי שאפשר לעשות הכל הכל הכל הכל רק אם מאמינים באותה מטרה ועושים משהו בשבילה..

*את זה ידעתי עוד לפני אבל לצורך הקטע ניתחתי את זה לעצמי* P=

כל יום משהו חדש נלמד, כל יום אני מכירה אנשים חדשים.. בקיצור אפשר לומר שהחיים טובים אחושקלוקים D:

הפסח הזה עובר הכי כיף שאפשר :]] , אין דבר יותר טוב מלהיות עם חברים ולעשות שטויות וצחוקים - באמת !

דבר אחד קרה לי שאנלא אשכח בזמן הקרוב.. יום שישי בשברולט, שחגג 10 שנים XD

מסיבה אחת הטובות באמת, רק שזו הייתה הפעם הראשונה שתפסתי ראש באמת (כמה שרציתי את זה וקיבלתי - רואים? P;)

וכנראה שתיתי יותר מידי.. מן הסתם אנלא דעת איך שותים עוד XD .... קרו המון דברים שאינלי כוח לפרט P:

מה שכן, דמיינו שעשיתי מן קפיצת ראש למדרכה והידיים היו מאחורה (דיליי בריפלקסים כנראהXD) ונפלתי על הפרצוף ופתחתי ת'שפה ונפצעתי בעוד כמה מקומות.. מזל שהיה אמבולנס באותו המקום וטיפלו בי שם..

תודה תודה תודה ענקית לכל מי שעזר לי באותם רגעים..  זה נשמע מפחיד אבל זה פסיידר אני רגילה לקבל מכות XD

אהמ בזמן האחרון התחלתי להתאמן על פריזים וכאלה ונפלתי הרבה D: כך שזה היה קורע שנפלתי למרות כל הבכי והצרחות O.O

העיקר שעבר נו , הכל קורה לטובההה הככככככככלל וכמה שהתווכחתי על זה עם אנשים אני יצאתי בסוף צודקת P=

אזזזזז.. אתמול. יצאתי לת"א עם קוקי והיה לי כסף לבזבוזים יאייייי D: - מה לא קניתי. XD

אח"כ בלי שום הודעה מוקדמת אחרי שיצאתי מהבית ב3 בצהריים והלכתי בשנקין, קינג ג'ורג' ואח"כ בסנטר וחזרתי הביתה ב9 וחצי, אמרו לי לבוא לפארק פרס D: איזה אנשים חמודים באמת.. אני מתה עליהם P;

וגםם לפני יומיים הייתי בים, והייתי בקניון בת ים במשחקי הוידיאו חחחחחחחחחחח לא נורא קצת פאדיחות - היה חזק P:

אני עוד אשיג את כל המטרות שאני רוצה אני סומכת על עצמי יותר מידי

ועכשיו לכמה תמונות מאתמול וסתם תמונות שהתלהבתי מעצמי XD

 

אני דומה לסינית יאפ D: (צד שמאל)

ועכשיו לרוסייה טיפוסית D:

זאת לא בושה להטצלם באמצע חנות O.O (אני מצד ימין אם עוד לא קלטתם מי אני D:)

אהמ, מיכל מנסה לעשות פירוסמת לנעל.

זה היה רגע לפני התפוצצות מצחוק [[:

למה אפעם לא יוצא לה להיות חושנית? (אני מתה עלייך תהרגי אח"כD:) טוב נו פסדר חושנית .

משהו מוזר O:

ממ נגיעות בחזה עושות לי את זה נו מה P=

שימו לב לידיים של מיכל (צד ימין) לאן הן מכוונות? =O

בארומה ברמת גן עם אמא - ישיבת עסקים חשובה שלה D: D:

מיכל באמצע משחק וידיאו D:

P; המשחק הכי לא ברור שם O.O

בלי איפור בכלל O:  מכוערת מכוערת ! XD

אחרי המספרה נתנו לי פרח P:

D:

פשוש D:

אני וקרסאביצה !! עושות גולדה XD כפרעלינווווווו (אדווה אני חולעליךךךךך P=)

נכוןןןןן שזהה מהמםםםםם?! חחחחחחחחחחחחחחח סתם .

אז החיים טובים לא?! כהההההההה D:

תנסו גם זה לא קשה P;

נכתב על ידי , 23/4/2008 13:28  
1601 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 265784374 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBehind Your Screen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Behind Your Screen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)