לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שתי נשיקות במצח.



כינוי:  אינני עוד.

בת: 33

MSN:  תבקשו.





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


בלי לחשוב יותר מדי,

הדבר הכי טוב בלרבי- הוא להשלים. ואני לא מדברת רק על הסקס, אלא על ההרגשה עצמה, החייתיות הזו, של לקרוע האחד את השני בשיניים, כי כועסים, אבל גם אוהבים.

 

הריב היה מפגר, באמת- אבל הוא יצא משליטה ואיכשה יצא שהתחלתי לשפוך את כל מה שהיה לי והוא לא ידע מה לעשות עם עצמו ויצא שהוא עמד מולי וצעק ואני יושבת על הבטון שמול תיבות הדואר ובוכה.

 

ופתאום הוא התיישב לידי ותפס את הסנטר שלי, חזק והצמיד את הפה שלו לשלי, חזק.

 

אני אוהבת את זה.

 

אם לא הייתי מתחילה לבכות באמצע כל ריב, הייתי יוזמת עוד כמה, בחיי.

 

-

 

אני מאמינה שלהיות מוכרת תותים זה פי מאתיים מספק מלהיות מוכרת אגסים, למשל.

וכל זה למרות שאני שונאת תותים ואוהבת אגסים במידה רבה ביותר.

נכתב על ידי אינני עוד. , 30/7/2008 17:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כבר ציינתי מספר פעמים שהחיים שלי מלאים בשינויים.

אני בחורה בנאלית מאוד ואני אוהבת להיות יהירה מספיק בשביל לומר לעצמי שאני יודע תלזהות את השינויים האלה בעצמי.

הבנאליות שלי מתבטאת בזה שאני יודעת שהשתנתי עם הורד הראשון שקיבלתי אי פעם, עם הנשיקה הראשונה והבוקר שאחרי הלילה של יום ההולדת ה17 שלי, שבו ידעתי שהפכתי לאישה.

אני משתנה לפי מה שאני נותנת מעצמי.

 

על כל שינוי שכזה, אני מפנקת את עצמי באמבטיה ריחנית עם שלושה נרות [ לאיזון], כוס יין [לבן, חצי יבש- שתמיד יש בבית] וסיגריה בתוך הבית [פריבילגיה שלא מהעולם הזה.] כאילו זכיתי במינימום נובל, מקסימום תעודת יושר וגם זה לא בטוח.

 

משום מה, בימים האחרונים אני מרגישה כאילו יש בי הרצון ואין בי היכולת, להיות עוד פעם, אולי רק לשעה מישהי אחרת ששלמה עם השינוי שלה.

 

-

 

אני אוהבת להיות שנונה, חיננית ונשית ואיכשהיו אני תמיד מרגישה שאני משדרת מין יצור מגושם וחסר צורה, חסר תועלת בשיחה וחסר תועלת ברגישות. הלוואי והייתי יודעת איך להעביר את הרצון. או לפחות לקבל את העובדה שאשאר כזו לנצח. אני תמיד אומרת לעצמי 'אל תדאגי, כשתהיי רק עוד קצת מבוגרת יותר, תהיי מהאלה, המדוגמות- בג'ינס מרופט וגופיית סבא, באיזה בית קפה שמעוצב בכאילו, לוגמת איזה קפה בוץ מר שעולה 25 שקלים ומקלידה את סיפור החיים שלי, שמשום מה מעניין רק אותי [אם כי, אז לא אאמין בזה] על הלפטופ החדשני [אם כי נראה ווינטג'- עם כל כמה שלפטופ יכול להיראות ווינאג' מבלי להיות מכונת כתיבה] שלי.

מעולם לא רציתי להיות תל-אביבית, רק רוחנית ובטוחה בעצמי בעיר קטנה שתהיה גדולה עליי.

 

ובינתיים אני כולה אישה-ילדה עם חלומות של תינוקת.

עאלק קיבוצניקית, כשבתכלס, בתוך תוכי, הייתי מתה להיות הכי קפיטליסטית בעולם ולהיות שלמה עם זה.

 

-

 

אתמול היינו בחולון, יום גרעין בקן חולון. קן ענקי, מעט מלוכלך- אבל שום דבר שהמון אקונומיקה טוחמישה-שישה בני גרעין לא יוכלו לעשות [מעניין אם סיפרתי כבר למישהו שיש לי פוביה עמוקה מאוד מניקיון. ולא שזה חלילה מפחיד אותי מבחינה קוסמטית, הציפורניים שלי כבר מזמן לא במצב שניתן להרוס (אכילה לא נכונה וכסיסה אינטנסיבית מגיל 5) ועל לכלוך על הבגדים הייתי צריכה לחשוב לפני שהחלטתי שהכי מתאים לי בוץ על הג'ינס (אני דווקא מתה על חול. כמו פילינג טבעי והפרצוף של אמא כשהיא עושה כביסה שווה את זה.)  אני פשוט מזה לא משהו בזה. לאנשים יש את ההיגיון הקלוקל הזה שאומר להם שבית של רוסים הוא בית מצוחצח טיפ-טופ מישהו צריך לתת לאנשים האלה כאפת-שטות [כמו ט' שאימצה לעצמה את המנהג המעניין לתת לאנשים את הצ'פחות של החיים שלהם על המצח ולצעוק להם 'תתרכז\י!!' כדי לזכות בתשומת הלב שלהם] ולהסביר להם שאמא מורה שמרגישה בת 20 ואבא בן שישים לא יושבים כל היום ומנקים את הרצפה. במיוחד לא הבן בן ה14 שלהם שלא יוצא מהחדר ולא זז מהמחשב או הבת בת ה17 שלהם [מואה] ש, כאמור- לא עושה את זה.  ובגלל זה, הבית שלי- בלשון המעטה לא נקי משו-משו. זה לא שהוא מאובק [הא לא יכול להיות, יש לי אלרגיות היסטריות לאבק] או בכלליות מטונף, הוא פשוט לא מסודר בעליל.

 

מה שניסיתי להסביר בפיסקה  המהימה הזו הוא שזובי ואני לא הולכת לנקות. ובתכלס זה בטח יעבור לי על היום הראשון כשאיזו בת גרעין ובת חדר תצרח עליי שאם אני לא מתחילה לנקות היא תופסת לי תתחת ומטביעה אותו בשירותים עד שהחרא יתנקה מעצמו.]

 

-

 

אני מתה על החבר שלי, בחיי. אני מרגישה שהוא הדבר הכי טוב שקרה לי אי פעם.

הכי מצחיק זה שאני לא מבינה איך חלפו כבר כמעט אחד עשר חודשים מאז שהתנשקנו וכמה זה היה משעשע אותי אז, בשיחת הטלפון שעשיתי לע' מיד כשחזרתי הביתה אחרי ואמרתי לה ש'איזה מישהו נישק אותי על הספסל ליד הבית וזרמתי כי היה לו ריח של נרגילה אפרסק', אם מישהו היה אומר לי 'שמעי, כפרה- הבחור הזה שאת לא בטוחה איך קוראים לו, יהיה אחת האהבות המשמעותיות ביותר של החיים שלך.'

 

-

 

יומטוב.

נכתב על ידי אינני עוד. , 29/7/2008 22:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לו רק הייתי קצת יותר בטוחה במהשיש לי בידיים. אולי אז גם הייתי מרשה לעצמי לנשום בשקט.

 

-

 

[היום = בפינת ה"דברים שאף אחד לא רוצה לדעת על י'": כשהייתי בכיתה ה' היו כשלושה-אררבעה ילדים בכיתה שלא הסכימו לשבת לידי כי אני נושמת מוזר. זה היה כשרק התחילו לי הבעיות בריאות ולא רציתי לספר לאמא.]

 

-

 

אין לי יותר מדי מה לעשות בימים האחרונים, נ' טסה לאמסטרדם לפני הגיוס, ע' וט' עברו לגור ביחד לפני הגיוס ועם כל כמה שאני מבקרת אצלהן הרבה, זה בכל זאת בעיר אחרת, אז אני מגבילה את עצמי. א', א' וק' התגייסו ואני בעיקר מתעלקת על החבר כל זמן שאין לי עבודה או כשאחי לא משעשע אותי.

 

אני יודעת שעוד, מה, שלושה עשר ימים גם אני עוזבת ובמשך שנה שלמה, אם יהיה לי יום אחד שבו אומר "אין לי יותר מדי מה לעשות" אשיר הללויה וארקוד כאילו היטלר מת מההתחלה.

 

אבל דווקא בגלל הידיעה הזו אני מחכה שהימים ייגמרו לי כבר, שיום ועוד יום ועוד יום ועוד יום יתווספו ובסופו של דבר יהיה הערב האחרון לפני הנסיעה לרביד ואני אשב שלוש שעות לפני הנסיעה ועדיין אסדר את התיק ואז אצ מהבית ואחזור אחרי שתי דקות כי אשכח איזה משהו שנראה לי טריוויאלי ובסופו של דבר לא אשתמש בו בכלל.אני מתרגשת כל כך!!

 

עוד דבר הוא שהחבר לא הכי רוצה לנהל שיחות על זה. נתחיל בזה שהחבר לא משהו בשיחות ובחיי שאני אוהבת אותו ואנחנו ביחד כבר יותר מעשרה חודשים והכל ואני לא יודעת מה הייתי עושה השנה בלעדיו וכו' וכו' אבל הוא באמת לא משהו בשיחות.

הוא מסוגל לנהל איזו שיחה רצינית אחת בחודש וגם זו תתחלק ל31 ימים, כך שיצא לו לומר מילה מועילה אחת ליומיים בערך.

אבל חוץ מזה, הוא גם פוץש מתאמץ להראות איך הוא מרגיש ולא יודע איך, אז בכל פעם שאני מעלה את ענושא, מנסה לומר לו שאני עוברת לחולון ו"איך אתה מרגיש עם זה?" ו"יחסינו לאן?" ו"יהיה בסדר." הוא עונה לי ב"כשיגיע נדבר" "אל תדאגי" ואז הוא ממטיר עליי נשיקות ומחבק.

 

אבל בתכלס, כל מה שאני רוצה מההתחלה זה שהוא יגיד לי שיהיה בסדר וישראל בכל זאת קטנה מספיק בשביל לנהל קשר מאיזור חדרה לחולון.

 

-

 

 

-

 

 

אני הולכת לישון.

יום נהדר.

 

נכתב על ידי אינני עוד. , 25/7/2008 07:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינני עוד. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינני עוד. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)