לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פליקס עזרים וביקורות D:


עזרים וביקורות לרשותכם! :) תזמינו חופשי ^^

כינוי: 

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

עיצוב ח ד ש ! ! :)


יאיי! עיצוב חדש סופסוףף..

אז מקווה שאהבתםם!

תגיבו מה אתם חושבים :P

 



אוקי.. אז נושא אחר..

אני לא יודעת אם לפתוח את מפעם הביקורות..

מה כדאי לי לעשות?!

תגיבוו! :)

 



נכתב על ידי , 12/2/2008 19:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המבקרת שלכם ^^ ב-12/2/2008 19:55
 



תמונות לעיצובים- צ ה ו ב ! !


הכותרת רומזת ש..

פוסט עזרים כולו צ ה ו ב ! !

אז הזמן קצר והמלאכה רבה!

מתחילים!

תמונות לעיצובים והכל בצבע צהוב!

זהוו.. איך התמונות? 
אז יאללה.. אני הלכתי..
מקווה שאהבתם אנשנוש'ס ושתגיבו 
 

 
 
נכתב על ידי , 9/2/2008 15:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המבקרת שלכם ^^ ב-12/2/2008 20:25
 



חזרתי ובגדול! ספיישל יומנים מכל כל הבחינות! D:


אוקיי אז ככה..

כן כן אני הקפאתי את הבלוג..

הייתה לי תקופת עומס אבל עכשיו חזרתי! :)

קצת נמאס לי מהביקורות אז בינתיים אני יותר יוסיף עזרים..

אז מתחיליםם.. :)

מלאמלא תמונות לעיצובים של יומנים :)

 

***לשימוש חופשי עם קרדיט***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זהוו בינתיים לתמונות..

 

ועכשיו..

כפתורים של יומנים!

 

diary

 

DiaryDiaryDear DiaryDear DiaryDear Diary

 

dear Diary...Dear DiaryDear diary,Dear Diary | KatiDear Diary

 

Dear diary - being a loser is hard...loove medear diary  love-is-unreal*Dear Diary* [Britney Spears]

 

מה אתם אומרים?!

אהבתם?! :)

 

ועכשיו.. פיקסלים של יומנים!

 

    

     

 

אממ זהוו..

מקווה שאהבתם..

תגיבו בבקשה מה אתם חושבים :)

 

נכתב על ידי , 4/2/2008 15:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,198
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , האופטימיים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמבקרת שלכם ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המבקרת שלכם ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)