לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עדיין ילדה קטנה שחוקרת את העולם הגדול...



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

אני כבר לא יודעת מה לעשות


אני מרגישה תחושות מוזרות כל הזמן...

כל מה שאני צופה שיקרה-קורה.

אני לא רעבה-אני לא אוכלת

אני לא ישנה


אני לא יכולה עם זה יותר.

אני לא מסוגלת להיות האחת שצריכה עזרה.

אני אף פעם לא הייתי כזאת.

אז יש בי את ההרגל להתמודד לבד עם כל הבעיות.

אבל עכשיו-יש יותר מידי.

יותר מידי בעיות.

אני לא מסוגלת להתמודד עם כולן בעצמי ועדין להמשיך להעמיד פנים שהכל בסדר.

כי לא הכל בסדר.

לא.

אני קורסת.

אני לא מסוגלת להתמודד עם הבעיות שלי

אבל-אני גם לא מסוגלת לבקש עזרה.

זאת הבעיה הכי גדולה שלי.

אני לא רוצה להיות האחת שדורשת צומי אז אני לא מספרת כלום על עצמי.

זה הרגל.

וקשה לשנות אותו.

אבל עכשיו אני כן צריכה את התשומת לב.

אני כן צריכה עזרה.

ואני לא יכולה לבקש אותה.


אתמול בערב הבית שלי היה ריק.

והיה שקט.

החלטתי להעלות את כל הבעיות שלי ולפתור אותן אחת אחת.

אז התחלתי.

והתחלתי לחשוב על הפתרונות.

וזה לא נגמר.

וכשהבנתי שיש לי יותר מידי בעיות.

פתאום-

התחלתי לבכות.

וניסיתי לעצור את עצמי.

ולא הצלחתי.

 

זה נמשך שעה וחצי.

 

אחרי זה הבנתי שהשתנתי לגמרי.

פעם היתי יכולה להפסיק ולעצור את הבכי.

היום כבר לא.

פעם היתי אופטימית.

היום כבר לא.

פעם היתי יכולה לשמור בבטן.

היום כבר לא.

פעם היתי יכולה להתמודד עם הבעיות שלי.

היום כבר לא.

פעם אם היתי צריכה-היתי יודעת לבקש עזרה.

היום כבר לא.


עדין מנסה לחזור לעצמה-יובל

נכתב על ידי , 6/6/2009 22:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



.....התפרקתי....


זה היה רק עיניין של זמן עד שזה יקרה...

אבל אני יודעת עכשיו שיש מי שיקשיב לי...

שיש מי שיתמוך בי..

שיש מי שיהיה כאן בשבילי.....


בסופשבוע האחרון לא הייתי בבית....

זה גרם לי לראות דברים אחרת...

זה גרם לי להרגיש אחרת....

זה הראה לי שיש אנשים שמתגעגעים אלי...

זה הראה לי שיש אנשים שאכפת להם ממני....

זה הראה לי (כמה שזה נשמע אגואיסטי..) שיש לי תפקיד בחברה...

זה הראה לי (גם זה נשמע אגואיסטי..) שאין מי שיתפוס את מקומי בחברה...

זה הראה לי שחברים זה בעצם ה"משפחה" שאתה בוחר....

זה הראה לי שאני בחרתי בחירה טובה....


פעם ראשונה בחיי דיברתי על הבעיות שלי...

זה עזר...

גיליתי שיש לי יותר בעיות ממה שאני חושבת...

גיליתי שאני שמה את טובת החברים שלי לפני.תמיד.

גיליתי שיש בי יותר ממה שחשבתי.

גיליתי שאני יכולה לדבר עם אנשים גם על עצמי ולא רק עליהם.

גיליתי שאני יכולה לדבר גם על עצמי ויש מי שיקשיב.


מכריחים אותי לכבות את המחשב...אז...

זהו בינתיים...

ביי...

נכתב על ידי , 1/6/2009 23:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,522
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לloveloveandmorelove אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על loveloveandmorelove ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)