לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2016

מוזר לכתוב שוב


מתי הייתה בכלל הפעם האחרונה שכתבתי פה? או ניסיתי לכתוב פה?

מה היה הפוסט האחרון? רגע.

חה, ניסיתי להכריח ידיד טוב לומר שהוא אוהב אותי לכבוד יום ההולדת שלי.

כמה פתטי. 

מצד שני, זה עבד.

 

 

עכשיו אני כבר בת 25 (אני לא יודעת למה, אבל אני כל הזמן בטוחה שאני בת 26 ומתבלבלת),

עם בן זוג נורמלי (אחרי כל האסונות המהלכים שהיו),

שעוד שנייה יהיה בעלי.

איייייי..

 

זה מצחיק, איך דבר התחילו להסתדר אחרי שפגשתי אותו. אני אוהבת את המונח באנגלית - things fall in place.

מצד שני, זה מזכיר לי טטריס.

תוצאת תמונה

 

 

 

 

אבל,

איכשהו, 

למרות החיים הנורמטיבים (והקצת בורגניים) שאני מנהלת עכשיו,

אני עדיין על כדורים.

(לפחות כבר לא בטיפול פסיכולוגי סדיר.)

 

תוצאת תמונה עבור healing quotes‏

 

 

נכתב על ידי Silent Eyes , 27/8/2016 22:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sweet Reminiscence ב-15/9/2016 16:09
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)