לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תוצאות של שעמום~

סתם בלוג על חיים, ציורים וצילומיםP:

כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

פוסט ראשון + ציור 3:


הייהיי3:
הממ אין לי מושג איך להציג את עצמי אז גנבתי מאיפשהוא בפורום פרש שאלון שהם לקחו אותו ממקום אחר O_ם"
קיצר:
(יש ציור בסוף אז למי שאין כוח שיגלול (יגלול XD) למטה 3:)



שם: ליאל~
תאריך לידה:29/6/92
מקום מגורים:עפולה~

שיר אהוב: הממ... fake it של seether
סרט אהוב:ספיריט! (סוס פרא? O_O")
תוכנית טלוויזיה אהובה: אוז (כן אני חולנית ככה XD )
זמר אהוב: כריס דופטרי (לא בטוחה שככה רושמים אבל שיהיה~ )
זמרת אהובה: איימי לי כמובן~3:
יום אהוב בשבוע: מה שבטוח זה לא ראשון~ שעה ראשונה ספורט קקי~.~
דיסק אהוב: דיסק היומולדת שהכינו לי XD
תאריך אהוב: אין במיוחד~.~

האם אי פעם עישנת?לאP: מתעבת עישון~
האם אי פעם שתית אלכוהול?כנ"ל
האם אי פעם לקחת סמים?כנ"ל
האם אי פעם עברת על החוק?המ... הברזתי משיעור ערבית זה נחשב עברה על החוק?XDD
האם אי פעם נשבר לך הלב?נופ~
האם אי פעם עשית משהו שלא רצית לעשות? אה כע... הייתי טיפה מהנגררות האלה^^" כבר לא... באמת! :ם
האם אי פעם הצטערת על משהו שעשית? המ.... יה~
האם אי פעם בכית על מישהו? לא..>.>
האם אי פעם בכית על מישהי? בכיתי בגלל מישי>.<
האם אי פעם שברת למישהו את הלב? לא [: אני נחמדה מדי 3: <
האם אי פעם אמרת אני אוהב\ת אותך והתכוונת?אמא אבא ואחותי לא נחשב בטח~ אז לא XP
האם אי פעם שיקרת? אין בנאדם שלא משקר3:

יש\אין חבר: אין~
גובה:1.60 ומשו
מידת נעלים:39-40
פריסינג:יש לי שני חורים באוזן?XDD ובאוזן השנייה חור אחד (איימו עליי שאם אני אשה עוד אני אהיה ואן גוך אמיתית~.~ )
קעקועים: לא~ למרות שאני רוצה לעשות יום אחד~ ולא אעשה כי אני מכבדת את ההורים שליP:

ב24 שעות האחרונות בכית?לא
ב24 שעות האחרונות צחקת?אני צוחקת כמעט כל שנייה האמת (אלאור 3> ) 3
ב24 שעות האחרונות חיבקת מישהו?אלאור XD
ב24 שעות האחרונות עשית שטויות?אחרת לא הייתי צוחקת XP
ב24 שעות האחרונות רבת עם מישהו? לא שזכור לי~
ב24 שעות האחרונות קנית משהו? קניתי כרטיס עלייה לאוטובוסXD

בימים אלו אתה מאוהב? לא~
הדבר שהכי קשה לך איתו:להיות לבד במקום מלא אנשים :[
מישהו אחד שהייתי רוצה להיות? ... אף אחד~ 3:
האדם האחרון שהתקשר אלי- לירון נראה לי O_O"
האדם האחרון שדיברתי איתו באיסיקיו: חה אין לי איסיקיו! (מסנ לשלטון XD)
המקום האחרון שהייתי בו:בבית במיטה החמה שלי 3;
הסטיה שלי היא: יש לי סטיות?
הדבר שלא הייתי מוותר עליו בחיים- טאבי! 3>>>>>>>
תכונה טובה שלי: אני שקטה כזו 3:
תכונה רעה שלי: אני שקטה כזו >.>

האם פרצת לאייסיקיו של מישהו? לא..>.>
האם אי פעם חשקת במישהו מהמין שלך?  לאP: למרות שאין לי בעיה עם הומוסקסואלים ושטויות ~
האם צחקת על מישהו בעל מום? לא.. זה רשע>.>
האם התעצבנת על המורה שלך וצעקת עליה מול כל הכיתה? אה לא... *חנונית*
עזרת פעם לזקנה או לעיוור לחצות את הכביש?  לא ראיתי עיוור\זקנה שצריכים עזרה אז לאP:
תרמת פעם לקבצן? יה...
האם גנבת משהו במכולת? חחח לא
יש משהו שחשוב לך יותר מהחיים שלך?  החיים של אחותי3>
אכלת משהו לא כשר? ברורP: (יאישרימפסיאי)
אתה שומר כשרות? אם לא הבנתם... לא XD
שברת פעם כוס או צלחת או כל דבר שביר בכוונה? לא O_O" למה שאני אעשה משו כזה?
הפרת הבטחה שהבטחת?  יה... כי אני שוכחת דברים שאני מבטיחה לפעמים>.> אז זה בלי כוונה!:ם
השתכרת עד אבדן חושים? לא נגעתי באלכוהולP:
מה צבע החדר שלך?  לבן לבני כזהP:
באיזה בושם אתה משתמש? הו יש לי המון ואני אוהבת את כולם 3:
אתה אוהב לענוד תכשיטים?  רק שרשראות צמודות ועגילים... לפעמים גם צמיד רגל 3:
מהו הדבר הרשע ביותר שעשית?  שסגרתי לאחותי דלת על האצבע וריסקתי אותה>.>" (זה די היה באשמתיO_O" )
באיזה גיל לדעתך צריך לקיים יחסי מין פעם ראשונה?  מתי שמרגישים לנכון אני מניחה~

מתי הייתה הפעם האחרונה ש..
התנשקת? .... חייב לענות על זה? =.=
חיבקת מישהו/י?  אתמול~ היה קר אז התחבקנו כולם XD
מישהו/י חיבק/ה אותך? כנ"ל
עישנת?אף פעם
שתית משקה אלכוהולי? נופ
השתכרת? איך אני אשתכר בלי לשתות אלכוהול?XD
שכבת עם מישהו/י? אני מרגישה כמו איזו נזירה בגלל השאלון הזה>.>
היית במועדון? הייתיP לפני המון זמן: לא אהבתי~ שונאת לרקוד>.>
לבשת חצאית?  הוו יום חמישי שעבר!D:
קנית בגד? מתישהוא החודשXP
אמרת למישהו/י "אני אוהב/ת אותך"?לא זוכרת~.~
הקדישו לך שיר? ;A;
שיפרו לך את המצברוח?היום XD

היום:
באיזו שעה התעוררת? 6 וחצי בבוקר~ רציתי להתקלח...
מה/מי העיר אותך? הפלאפון שלי XP
מה היה הדבר הראשון שאמרת? "בוקר!" לאחותי שקמה באותה שעה>.<
מה היה הדבר הראשון ששמעת? את השעון המעורר שלי}"
מה היה השיר הראשון ששמעת? feels like falling של פלייליף נראה לי
מה אכלת? קורנפלס~ ואז את הנישנוש נבון הזה~ ואז קציצות של סבתא~ ואז רוסטביף של אמא3: (לא באותו הזמן כן?O_O )
איזו מחשבה הכי העסיקה אותך? למה אין לי כלב משלי באילוףP:

איזה כיתה את: י'
הבנאדם הכי יפה שראית:מה בטוח הוא לא במראה~.~

את חושבת שאת יפה? תשובה מעל^
את חושבת שאת צבועה? לא :\
את חושבת שאת קנאית? לפעמים אני מקנאה~ זה הטבע האנושי לא?
את חושבת שאת קרצייה? לא~
את חושבת שאת עקשנית? כשצריך
את אוהבת את עצמך? בכללי~ איכשהוא כן XP
בזבזנית או חסכנית? משתדלת לחסוף למרות שלא תמיד הולך XP

בנאדם ש:
שונא/ת: אני אוהבת את כל האנשים בעולם *פיס*
אוהב/ת: תשובה מעל 3:
מתגעגע/ת אליו: אף אחד לא ממש נתן לי סיבה להתגעגע אז 3:
חסר לך: אסיה :[
עושה לך טוב להיות איתו: אסיה^-^
הכי מצחיק:  אלאור 3>
הכי דפוק: אלאור XD
הכי מוזר: אלאור!
הכי כיף לדבר איתו: אלאור?XD

יש לך פלאפון?הו יה
למי אתה מתקשר הכי הרבה?  קורל XD
איזה צלצול יש לך?  הוא תמיד על רטט~.~ עד שיקנו לי פלאפון חדש ואני אשים משו מגניב XD
הקול הכי יפה ששמעת?  של לירון~ רק חבל שהיא חופרת>>
איזה רקע יש לך בשולחן עבודה?  3:
את רוצה להיות זמרת? לא~
את רוצה להיות שחקנית? נופ^^
אם הייתה סידרת ריאליטי והיו מזמינים אותך,היית משתתפת? תלוי למה~
אמרו לך פעם שאוהבים אותך? יה... כיתה ו'~.~ חוץ מזה ההורים שלי ואחותי שאומרת את זה כל שנייה XD
כשאת אומרת אני אוהבת אותך את מתכוונת לזה?  יה 3:
איפה את רוצה פירסינג? סייד ליפ~ אפילו לא נותנים לי ואני רוצה תשפתיים שלי שלמות(כי אמא תקרע אותן אם אי פעם אני אעשה~.~ ) :[
אם היית מוצאת מיליון שקל מה היית עושה בו? הממ.... אני מניחה שנותנת להורים? הם צריכים את זה יותר ממני~ אולי הייתי שומרת איזה 300,000 לעצמי, 200,000 תורמת והשאר להורים שיקנו בית או משו XP
פורום אהוב: אנימה ומנגה ~ כי הוא היחיד שאני מסתובבת בו>.<
באיזה פורומים את כותבת: תשובה למעלה~
יש לך חברים בפורומים? לא ממשP: כי אני בד"כ סמויה שמחכה בצללים כדי לאנוס מישו 8D<
מי האדם האחרון שדיברת איתו? אלאור~
מה את עושה עכשיו? עושה שאלון מסריח?XP
את/ה שומע/ת מוסיקה עכשיו? לא, מאוחר מדי ואמא תמיד צועקת להנמיך~
מה את/ה שומע/ת?הייתי שומעת פלייליף אם יכלתי~
מה הסרט האחרון שראית? הממ לא זוכרת
מה התוכנית האחרונה שראית? הגריז הזה~ רק כי ישבנו כל המשפחה ושתינו תה~
מה הדיסק האחרון ששמעת? 3;
מה החלום שלך? להיות פרי לאנסרית.... *ולהצליח* בזה

האם אי פעם...
הרגשת שאתה עומד למות? ]:
רצית להתאבד אבל לא היה לך אומץ? הו יה ]:
שאבת אבק בלי שביקשו ממך?חה!
בנית טירה מחול?הו הילדות3:
היית במקום שהיית מוכן לשלם 1000 שקל כדי שאף אחד לא ידע שהיית בו? לאXD
נהגת במכונית (ולא על הברכיים של אבא)? נופ ]:
סיכנת את חייך עבור מישהו אחר? כן ברור, כל יום אנחנו עומדים בפני סכנות כאלה!
היית בחקירה משטרתית? אהה לא XD אני יותר מדי "גודי גודי" בשביל זה XD


אוקיי זה היה ארוך ומטריד XP
עכשיו על הציורים שלי (איזה כיף לזיין לאנשים בשכל הא? 8D )-
אני בד"כ מציירת במחשב בפוטושופ וטאבלט~
מה זה טאבלט?
לוח + עט שפועל כמו עכבר~ מציירים על הלוח עם העט בתוכנה כלשהיא והופ! יש לנו ציורP: זה נוח יותר ובריא יותר משימוש בעכבר3:

ועכשיו *תופיםתופיםתופים* לציור הראשון שאני אפרסם בבלוגי הנחמד -


זה רק 12% מהציור~ ליינארט (הקו השחור) וסקץ' באדום מאחורה (שתראו תגבות ועוד כמה פרטים שאני מוסיפה רק בצביעה).
הממ... אני אקרא לזה "שעמום בשיעור ספרות"! (זה צויר קודם על דף~ כאילו יש לי מחשב לבית ספר LOL )
אה תהנו? ואני אתחיל לדבר גם על חיי היומיום המרתקים שלי מהפוסט הבא3:

סי יה^^

נכתב על ידי , 25/1/2008 23:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





88
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBooblik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Booblik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)