לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

How Is Save A Life



כינוי:  .Nici

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

זהו הסוף.


עוד נסיונות כושלים,

איןבי עוד כח לזה יותר.

הרבה זכרונות,  שמדרדרות אותי עוד ועוד.

וז הפוסט האחרון שלי, הבלוג סגור רשמית.

לא משנה לי מה תגידו לא משנה לי מה תעשו.

האמת שלא משנה ואכפת לי מכלום.

החיים האלה מחורבנים ונמאס לי להלחם איתם.

אני יודעת שאני לא אמורה להרים כך ידיים אבל כך זה.

ונמאס לי מכל הבול שיט הזה וכל בלה בלה בלה...

ניסיתי, ניסיתי יותר מידי-.

אני כ"כ שונאת את התקופה הזאת שאין לך

 במי לבטוח, על מי לסמוך.

"אין לאן לברוח" זה מה ששמעתי ואני מאמינה בזה.

וזהו הסוף שלי.

מי שקרא את הקטע הקצר שבפוסט הקודם כבר אמרתי

הרוח ללא חיים השטלתה עליי.

אוליי עוד אלחם בה? את זה אני לא יודעת.

אני נותנת לחיים לקחת אותי,

"הגורל קבוע לי מראש" ואם הוא לא לקח אותי עד עכשיו אז אני לא יודעת מה יהיה.

עד לכאן,

זכרו- זהו הפוסט האחרון שיותר העשה, לא אכפת לי מה אתם חושבים ואומרים.

עברתי עם הבלוג המון ואני שמחה אבל זהו.

מיציתי.

לא מבטיחה שלא אבקר עוד,אני לא מבטיחה כלום

 

Nici.

 

 

נכתב על ידי .Nici , 23/3/2008 18:27  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לאא לאא,


נראה לי שאני כבר נואשת.

הרוח חסרת החיים משטלת עליי לאט לאט!

זה כבר מתחיל להתריד, בהתחלה זה היה עוד נסבל

אבל עם הזמן היא משתלטת ממש.

הייתה תקופה רגועה עד לא מזמן.

נכתב על ידי .Nici , 20/3/2008 19:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחיית המתים!


מכירים את ההרגשה שהרוע בכם מתעורר וזה כ"כ כיף.

אתה תמיד נחמד לאנשים שנחמדים לך ופתאום

וואוו?! איפה האנשים שאני יכולה להתעלל בהם?

אז היה לי סיפור לא קטן עם הבן אדם הספציפי הזה..

אני לא אתחיל לספר הכל עכשיו אבל לפני כמה ימים הוא שלח הודעה,

אחרי שאנחנו לא מדברים חצי שנה אם אני לא טועה.

ואני מסננת, שיהיה הוא כבר ממש לא חשוב לי ולא חלק מהחיים שלי.

ואני רואה שהוא ממשיך לשלוח, סיננתי.

יום למחרת הוא שלוח הודעות וזה כבר עלה על העצבים, עניתי לו.

ומצד אחד הוא שיחק אותה ראש קטן "אני לא שלחתי הודעות.."

וכשאנשים משחקים אותה ראש קטן זה מרתיח אותי!!

וזה כ"כ עיצבן שהוא משחק אותה כך, לא זה לא אני.

תוך כדי השיחה המוזרה בהחלט הזאת הוא שואל "את באה למסיבה?"

ואני אויי פאק מאיפה נחתתה לי?! עוד שניה אני בועטת בך!

זה כ"כ מבלבל!

מצד אחד אם הוא היה לידי הייתי בועטת בו לעזאזל אבל מצד שני.. וואו מאיפה באתה לי?!

אין לי מושג מה עבר לו בראש שאותו הזמן.

אבל כמו שאמרתי בהתחלה, הוא לא קיבל ממני התנהגות נחמדה.

אני יודעת איך לטפל בכאלה, והאמת אני בטוחה שהוא הצטער על ההודעות האלה.

אבל עדיין.. אם הוא חושב שאני אתנצל הוא ממש טועה!

 

נשמע שאני ממש חסרת טאקט אבל כשיש בן אדם אידיוטי כזה? חייבים.

אני לא רחמנית כמו שאתם חושבים, אם חשבתם כך בכלל.

אבל אני גם טובה כשצריך.

אני משתדלת תמיד לא להראות את הצד הרע שלי.. אבל האמת?

אני רעה וטוב לי להיות רעה!

ואני גאה בזה!!

נכתב על ידי .Nici , 16/3/2008 14:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,150
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Nici אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Nici ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)