לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Adam’s Rock’n’Blog


קוראים לי אדם, אני בן 27 ואני גר במזרח צרפת. אני גר פה עם צרפתיה ומנהל פאב מועדון שמרכז את סצנת הפאנק רוק המקומית. החלטתי ליצור לי פה בלוג קטן כאמצעי לשמור על קשר מסויים עם הארץ, לכתוב בשפת אמי, ליצור קשרים עם אנשים ולקטר על הצרפתים ובכלל.

Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

המסקנה היומית....


 

היום עליתי על משהו מעניין....

 

 

התעוררתי לקול סמס....בחורה שפגשתי במועדון לפני שבוע..היא בשכונה ושואלת אם אפשר

לקפוץ לקפה....אני לא חושב שהיא בכלל שותה קפה.

 

בעודי שוקל את העניין בכובד ראש עניין אחר משך את תשומת ליבי.

 

זקפת הבוקר שלי....עקשנית כתמיד.

 

החלטתי לטפל בעניין לפני שאני עונה לסמס....ואחרי שסיימתי לטפל בעניין ושבתי לשקול

בעניין הסמס..פתאום ממש לא התחשק לי לראות אותה...אז התחלתי לחשוב על בחורות

אחרות ודווקא היו כאלה שלא הייתי מתנגד לראות...

 

אז המסקנה שלי היא, שאחרי אוננות אני רואה בהיר יותר איזה בחורה מעניינת אותי באמת.

 

או במילים אחרות.....

 

אדם תפסיק לחשוב מהזין.

 

 The Beastie Boys

 

 

פלייליסט לפוסט:

 

 

Evil Dick / Body Count

Girls / Beastie Boys

Whats Inside A Girl? / The Cramps

מכופף הבננות / שבק ס

נכתב על ידי , 8/2/2009 23:31   בקטגוריות אוף, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, זיונים חסרי משמעות, יציאות, מוזיקה, סקס, סתם, פילוסופי, צרפת, רוקנרול, תמונות, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, סיפרותי, שחרור קיטור, פסימי  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מת לוקס אינטיריור סולן הקראמפס


 

בדיוק התכוונתי לכתוב פוסט...

 

ובדרך לבלוג דיפדפתי קצת בחדשות ונדהמתי לקרוא שלוקס אינטיריור נפטר היום.

 

רציתי לכתוב על השבוע האחרון שלי...על חוסר מוטיבציה לכתוב פוסטים בזמן האחרון.

על שלוש בחורות שתסכלו אותי עד מוות בשבוע שעבר....על הופעה בפאב..

 

אבל כל זה לא משנה היום.

 

גיבור שלי, אחת ההשראות המוזיקליות הגדולות שלי מת היום.

הוא היה בן 62 ומת ממחלת לב בקליפורניה.

 

אז אספר קצת על לוקס ועל הקראמפס....

 

לוקס או בשמו האמיתי אריק לי פרקישר הקים את הקראמפס עם אשתו הגיטריסטית פויזן אייווי ב1976

הסגנון המקורי של הקראמפס משלב רוקנרול משנות החמישים, סרף ורוקבילי עם סאונד פאנק רוק איטי ופסיכדלי.

הקראמפס היו מחלוצי הפסיכובילי, למרות שאי אפשר ממש לשים אותם בקטגוריה הזאת, או בשום קטגוריה אחרת.

הקראמפס הם פשוט....הקראמפס.

 

מחוץ למוזיקה עצמה, הקראמפס הושפעו מסרטי אימה סוג ב', בונדג' וסאדו מזוכיסזם ואהבו להופיע בבתי משוגעים ובתי כלא.

בהופעות, הם היו מתלבשים בבגדי ויניל ולייטקס, לוקס היה מופיע בבגדי נשים ובנעלי פלטפורמה.

 

הקראמפס השפיעו על דור שלם של מוזיקאים מכל הסגנונות, כולל עבדכם הנאמן, ויזכרו לעד על ידי אלפים בעולם כולו כאחת

הלהקות המקוריות והחשובות של הסצנה האלטרנטיבית.

 

לצערי לא זכיתי ועכשיו גם לעולם לא אזכה לראות אותם בהופעה.

 

 

אדם העצוב מאוד.

 

Lux & Ivy

 

The Cramps

 

 

פלייליסט לזכרו:

 

 

Human Fly / The Cramps

Bikini Girls With Machine Guns / The Cramps

The Creature From The Black Leather Lagoon / The Cramps

Garbageman / The Cramps

Goo Goo Muck / The Cramps

I Can't Harly Stand It / The Cramps

נכתב על ידי , 5/2/2009 19:42   בקטגוריות אוף, דיכאון, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, מוזיקה, סקס, סתם, פילוסופי, צרפת, רוקנרול, תמונות, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
1939 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,975
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGuitah' Adam אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Guitah' Adam ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)