לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של איש נורא משועמם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

פוסט ראשון


פוסט ראשון אה (חלום חיי התגשם) מה אני יכול לספר על עצמי (כאילו שלמישו הכפת)אני דניה הרבנות קראו לי דניאל חברים שלי קוראים לי דני,ליטבין (השם משפחה שלי) ומופרע) אני לומד בשבח מופת כן אז זה אומר שאני רוסי נכון ואני רוסי גאה (בטירוף)
אז............................. אל מה נדבר?
אני דלוק על ילדה שקוראים לה שיר היא לא שמה עלי איבר מין היא יפה מצחיקה הכל לא מספיק גבוה אבל בהשווה אלי אז... אני בן 12 מטר שמונים!!!!!! אבל לא משנהיש לה חיים לי אין אבל מי הכפת? כולם אומרים לי יש עד מיליון כאלה בעולם... (כן בטח מושלמת כמו שיר יש אולי? )
 50,000
טוב עד כן להיום אין לי כל כך מוזה היום
נכתב על ידי , 25/1/2008 18:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 28

ICQ: 4652630303 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!....dude....! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !....dude....! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)