לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i love you

בן 14 תפוס חובב פרקור מטאל שולט שחור זה סקסי

כינוי:  i hate my self

בן: 31

ICQ: 468351298 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2008

קצת עלי XD


שם: ולדי
תאריך לידה: 26 למאי
עיר: חיפה
בית ספר: עירוני ג'
מזל: תאומים
מידת נעליים: 40
גובה: מאיפה לי XD
צבע שיער: בלוניד שולט XD (תלוי באיזה יום זה יוצא XD)
אורך שיער: לא ארוך ולא קצר
צבעת פעם את השיער? לא
כיתה: ח'
מצליח בבית ספר? אם אני רוצה...
תחביבים: לשיר,ו... לא יודע XD
איזה שפות את מדבר? הרבה..
כמו? עיברית, גרמנית, אנגלית, צרפתית וקצת ספרדית
מאמין באלוהים? לפעמים
יש לך גשר? לא!
יש לך משקפיים\ עדשות מגע? כן!
מה תרצה להיות שתיהיה גדול?כוכב רוק שולט XD
איזה יום היה הכי גרוע בחיים שלך? אמ..שכמעט היתרסק המטוס כשטסתי לגרמניה  ]=
מה הדבר הכי מביך שקרה לך? נאמ.. הרבה אבל לא זוכר XD
מה הדבר הכי חשוב לך? הדברים שלי והאנשים שאני אוהב
את אוהבת מישהו? כן...
מי? את בר חמודה שלי
חוץ ממנו?לא
על מה אתה חושב בדרך כלל שאתה הולך לישון? אממ מה היה קורה עם ההיתי קם בבוקר עם בר  D:
 
~דברים אהובים~
המקום האהוב לחופשה? אממ הוואי? חח  XD
טעם גלידה: שוקולד
היום הכי אהוב בשבוע? אממ נראה לי יום שישי
צבע: שחור, אדום, לבן וכתום
שם שהייתה רוצה לקרוא לבת שלך? אממ.. מישל נראה לי, לא יודע יש זמן
שם שהייתה רוצה לקרוא לבן שלך? אממ... לא יודע אבל שם אמריקאי זה בטוח!
חודש אהוב: יוני ומאי! החודש של היומהולדת שלי והחודש של היום הולדת של ברי שלי
מילה אהובה בשפה אחרת? Fick Dich זה תזדיין בגרמנית חחח אני ילד רעה
מילה בשפה אחרת  שאתה אף פעם לא תגידי למישהי? אממ בחיים אני לא יגיד למישהו Fick Mich זה תזיין אותי בגרמנית (פאדיחות)

זהו סוף חפירה
נכתב על ידי i hate my self , 28/1/2008 19:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום מחורבן בבית ספר XD


היום היה היום הכי מעצבן בחיים שלי וגם הכי טוב כי פגשתי את אהבת חיי


בקיצור היה היום יום כיף משעמם בבית ספר
מתנפחים,טבון,תה,בנות,פקאצות
בקיצור מה שאתה לא צריך תמצא שם

וגם היום פגשתי את אהבת חיי בר אני מת אליך חמודה שלי
נכתב על ידי i hate my self , 25/1/2008 22:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





67
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi hate my self אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i hate my self ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)