לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הקוקייה


לאור הירח ולאור הכוכבים, שהשקט מדבר אל עצמו ואין עונים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

המירוץ לעוגה+כמה נקודות לחשיבה


ובכן, מה הקטע שכל ימי ההולדת מתרכזים בשבוע אחד -_-

וכ"כ שאתם מכירים יותר אנשים המצב לא משתפר...

אה ואח שלי מבצע יומהולדת בשבת עם מיטב החיות המסריחות שיש בכל יומהולדת. >< מה קשה לשים את פיצקה בתור סוג של בידור, וזה בסדר כי היא כבר רגילה לזה, ולפתם את הצוציקים באוכל ושתייה כמו שעשו בזמני...

 

אז ל:

נועם:אח שלי כבר 7 או 8 שנים, בסוף יצא ממנו משהו פשוט אחרי הרבה הרבה זמן...

 

סיון:ממ אני לא מכיר אותה כ"כ הרבה זמן אבל מזל טוב D:

 

ויעל: מזל טוב D:(פנדו אם אתה מפרסם את הבלוג שלי אתה מת ><")

 

ואין לי כסף למתנות... ולבלונים.. ואני לא יכול לעבוד כי אין לי זמן (גם אני מתחיל לשים לב שיש לי את אותם תלונות קטנוניות כל פעם..)

 

-

כמה נקודות בשבילכם למחשבה:

 

-ליברמן אמר שאם הוא ייזכה להרבה מנדטים כבר בשנה הבאה תוגש הצעת חוק "אזרחית" שבה מחוייב כל אזרח במדינה לחתום על נאמנתו.

הפעם האחרונה שמישהו העלה חוקים כאלה היה היטלר ותראו מה קרה.

 

-החמאס פירסם שהוא "הרג 80 חיילים ציוניים, פצע שלושה טנקים ומתו מות שאיהדים רק 18" ,אמיתי לגמרי, מהעיתון.

יש לנו סיכוי אי פעם בכלל לדבר איתם?

 

-מועמד בפעם הראשונה מישהו על "ניצול" ילדים למלחמה, השחתתם מוסרית וחטיפתם בבית הדין הבינלאומי בפראג.

 טוב הגיע הזמן,לא? זה לא שזה קורה בכל העולם או משהו כזה כבר במשך שנים.

 

"peace sell...but who buying" הקוקייה

 

 

 

 

נכתב על ידי holy coockie , 27/1/2009 01:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הנה סרטון קצר שראיתי...

http://il.youtube.com/watch?v=J08GqXMr3YE&feature=related

איך "מנדבים ילד להיות שאהיד בשביל הלוחם "האמיץ" של החמאס...

 

והנה סרטון ממש מצחיק, מפעיל מטומטם XD

http://il.youtube.com/watch?v=P7Q4tYEOQms

  פשוט גואני ותשימו לב לקולות ברקע

 

ותמונה להמחשת המצב


-

XD סוף שבוע מטורף,

 

החליטו בשבילי שאני הולך להופיע בקונצרט של מרכז המוזיקה עם ריפון(שזה ריפ אבל קטן כזה ^^)
ואז לווי אקורדים שלי והמורה שלי יעשה סולו

 

יום שישי היה משעשע עם החיפושים של החנייה החמה, סקרים של סקס ועידו עושה לי בושות מול בנות בשאלה אם אני ייעשה איתן סקס

(בשביל הרקורד עניתי לכולם לא(והסיבה היא שהם לא שוודיות D:)... בתול ברזל שכמוני ^^')

 

ביום שבת הצגה אחת המצחיקות על פולנים, ציירים, וזקנים והקשר בינהם

 

וכמו שנהוג לומר: שיהיה לכם שבוע אסלי

 

"anthor one bit to dust"הקוקייה

 

 


 

נכתב על ידי holy coockie , 11/1/2009 00:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה שמחה? ויוה לה פראנץ'


כן כן ככה עוברת עוד שנה ואני מזדקן (דאבל משמעות^^)

הזמן פשוט טס כש... הזמן טס.

 

אז משהו לגבי שנה שעברה?

אמ לא הרבה, הייתה.. איך אומרים... אחלה בחלה D:

 

בלילה?

היה ממש נחמד

 ואז החלטתי על הדייט שלי להלילה..

הקיסם

הוא קומפפקטי, אין צורך בהתחייביות קודמות ואפשר לזרוק אותו מתי שרוצים, כמו שאמר פעם קאבוי לחברו בזמן שזה ירק את קיסמו: "איזה מין עם ביזארי זה הצרפתים?"

 

העתיד?

אממ, הכי קרוב שאני רואה זה הבגרות בכימיה, מחשבים ותנ"ך ואולי רשיון, אז קשה לי לעזור לכם.

 

ונסיים בברכה לשנה החדשה- שיולדו לכם 7 בנים זכרים.

-

 

*אני יושב באולם הברווז בוויצמן, רואה סרט על אסונות*

*מסופר על חללית של האיחוד האירופאי*

*פתאום יש ספירה בצרפתית*

אני:"החללית הזאת בטוח תתרסק, הצרפתים האלה אפילו לא יודעים לאפות בגט כמו שצריך"

*החללית מתרסקת*

אני:"יש! פחות צרפתי בעולם"

*שקט סביבי ומבטים מוזרים*

-

נכנעתי ללחצים

ביום שלישי זה קורה...

אני, השונא את הדבר, מזלזל בו ובעיקר צוחק על מי שמכור אליו, פותח פיסבוק...

צרפו אותי D;

 

 פתחתי פייסבוק, צרפו אותי או שזמר מזרחי יצא לכם מתחת במיטה בלילה P:

ותאמינו לי זה יהיה רועש...

 

שנה שמחה ומלאת עוגיות מצוות הקוקייה D:

(שזה אני ופיצולי האישות שלי, אריק וחיימ'קה)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי holy coockie , 2/1/2009 00:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  holy coockie

בן: 32

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לholy coockie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על holy coockie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)