לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

פרק 3 - התינוק מהגיהנום


יד כבדה נגעה בכתפה של קסי, היא מסתובבת ורואה את שותפה לעבודה דן. דן היה בחור שרירי וגבוה עם עיניים כחולות ושיער שחור לא קצר מידי אבל גם לא ארוך... כמעט תמיד יכולתם למצוא אותו עם חיוך זומם על שפתיו או שוקע במחשבות עמוקות על עבודתו. "אז מה שלומך היום שותפה?" שאל, "הכל רגיל פלוס" ענתה קסי בזמן שסגרה את דלת המכונית והתחילה בצעדים מהירים לכיוון דלת הכניסה. "למה לא ענית לי אתמול בלילה? ממתי עורכי דין מכבים את הפאלפונים שלהם בלילה?" שאל דן בזמן שניסה להשיג את קצב הליכתה המהיר של קסי, "החלטתי לישון בלילה במקום לעבוד, לשם שינוי." אמרה עם חיוך. 

המעלית הייתה בקומה ה5, "התקשרתי אליך אתמול בלילה כדי להגיד לך שמצאו שערה של האבא ליד המקום שבו חטפו אותה... את חושבת שאולי..." אומר דן עם מבט חצי מפוחד על פניו, "לא נראה לי... למרות שהוא לא מסתדר עם אישתו והיא מאיימת להתגרש ממנו ולקחת חצי מכספו, לא נראה לי שהוא יעז לעשות את זה לבת שלו. או אולי... לא אני ממש לא חושבת." עונה קסי בזמן שנכנסת למעלית ולוחצת על קומה 6. "אולי כדאי להזמין את ההורים לחקירה נוספת..." אומר דן בקול חלש לעצמו, "לא. זה רק יעצבן אותם וילחיץ אותם עוד יותר. צריך להתעזר בסבלנות וכשנהיה בטוחים נקרא להם." אומרת קסי.

המשרד היה חשוך, קסי הדליקה את האור ופתאום נגלו ערמות גדולות של ניירות. "אני חייבת לסדר את זה בהזדמנות..." חשבה לעצמה קסי בזמן שהתיישבה בכיסא שליד שולחנה וניסתה למצוא לה פינה פנויה כדי להניח את התיקייה שלה. השולחן של דן היה ריק, אצלו לא היו ערמות דפים גבוהות, הכל היה מסודר לפי קטגוריות בכל מגירה בניפרד. "מתי תלמדי לסדר את הדפים שלך?..." שאל דן בזמן שהסתיר את צחוקו עם התיקייה הירוקה שלו, "כשהחיים שלי יסתדרו אני אדאג גם לדפים..." אמרה שזמן שהסתכלה על הערימות וחשבה על העבודה הקשה שמחכה לה...

השעה הייתה 18:00, הטלפון מצלצל... "הם ביקשו כופר... 500 אלף דולר ליתר דיוק..." אומר קול נשי הבוקע מן הטלפון, "מי זה?!" שואלת קסי בתוקפנות, "זאת רוזי קוין, אמא של ורוניקה" עונה הקול, "אה... 500? והצלחת לזהות את הקול? מה הוא עוד אמר?..." שאלה קסי בזמן שחיפשה עט כדי לרשום את הפרטים שמוסרת לה רוזי, "לא זיהיתי את הקול... הוא אמר שהוא נותן לנו שבוע כדי לארגן את הכסף ולא הם יפגעו בורו שלי..." אמרה רוזי בזמן שהתחילה לבכות... "אל תדאגי אני אעשה הכל כדי לגלות מי עומד מאחורי כל זה לפני שיעבור שבוע... אבל ליתר ביטחון תארגנו את הכסף, למקרה שנצטרך אותו..." אמרה קסי וניתקה.

היה קריר בחוץ והשמש כמעט ושקעה... האוטו של קסי היה האחרון שנשאר בחנייה. דן יצא שעתיים לפני...

המנוע הפעם התניע מהר, על פניה של קסי היה חיוך של תקווה שאולי אחרי הכל הבעיה במכונית לא כל כך חמורה. היא החנתה את האוטו בחניית ביתה ופסעה בשביל האבנים שהוביל לדלת הכניסה. צילצול הפלאפון נשמע ברקע, על המסך היה רשום "המתוק שלי". "היי מייקוש!" עונה קסי בשמחה, בזמן שמחפשת את מפתחות הבית בכיס הקטן שבתיקה, "היי, מה שלומך? אני מקווה שאהבת את ההפתעות שהכנתי לך בבוקר..." עונה מייקי, "בטח שכן. אתה תמיד חייב להיות כזה מושלם ולחשוב על הכל?" עונה קסי, "אני עושה את המקסימום שאני יכול... ותאמיני לי שזה מגיע לך, ואפילו יותר... טוב אני זז, אני אצל ההורים שלי אני אדבר איתך מחר נשיקות..." אומר מייקי, "ביי... אוהבת אותך!..." אומרת קסי "גם אני אוהבת אותך..." הוא עונה ומנתק.

טומי עובר בין רגליה של קסי ומיילל כאילו לא ראה אותה שנים... "גם אני התגעגעתי אלייך" אומרת קסי לטומי בזמן שהולכת לכיוון המקרר, לוקחת מעט חלב ומוזגת לו בצלוחית קטנה. "מה אני אוכל?!..." חושבת קסי בזמן שמסתכלת על המקרר...  היא מוציאה מלפפון, עגבניה, טונה ומיונז ומכינה לעצמה סלט מאולתר רק כדי להשביע את עצמה וללכת לישון.

 1:33 בבוקר, הפלאפון מצלצל...

נכתב על ידי , 28/1/2008 15:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תינוק מהשטן פרקים 1+2 ועיצוב חדש!


חחחח הפרקים למטה...

עשיתי עיצוב חדש מהעיצוב הקודם שעוצב אתמול XD

מה דעתכם?!

נכתב על ידי , 27/1/2008 17:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 2- תינוק מהגיהנום


אור קטן בוקע מהפתח הצר שנשאר פתוח בחלון החדר. קסי קמה ורואה את טומי שוכב על רגלה השמאלית. היא מחפשת את מייקי מימינה אך היא אינה מרגישה אותו. על הכר היה מונח פתק צהוב "בוקר טוב מותק, הייתי חייב לזוז לעבודה, אני אוהב אותך המון! דרך אגב יש מים חמים...", כתוב. היא קמה באיטיות, מנסה לא להעיר את טומי, יוצאת מהמיטה והולכת לכיוון המקלחת. המים היו בדיוק כמו שהיא אוהבת- ממש חמים. ריח השמפו בחדר המקלחת היה נעים. בזמן שאצבעותיה עוברות בין שיערותיה הארוכות היא שוקעת במחשבות על מה שאירע אמש..."מעניין למה הוא היה כזה שונה? אולי הייתי צריכה לשאול אותו? אולי קרה משהו חמור?...". היא סגרה את המים והם זרמו להם מבעד לפתח הניקוז כשהם סוחבים איתם את כל בועות הסבון והמחשבות. שברי הזכוכית היו אסופים ביעה שעמד ליד הפח "אפילו על זה הוא חשב" אמרה לעצמה קסי. בתוך המקרר עמדה לה כוס מלאה במיץ תפוזים סחוט וחתיכה מהעוגה שנשארה אתמול. קסי חייכה לעצמה והתיישבה ליד השולחן. טומי עלה על הכיסא שלידה והסתכל עליה אוכלת בהנאה את העוגה ושותה את מיץ התפוזים אשר נסחט באהבה. קסי לא יכלה לעמוד בפני פניו החמודות של טומי ונתנה לו חתיכה קטנה של עוגה אשר גרמה לו אושר גדול כל כך, ממש כאילו מצא את אהבת חייו. "אתה נהנה אה?" אמרה קסי בזמן שליטפה את ראשו וגופו האפרפר.

המנוע היה קר, הרעשים שבקעו ממנו היו מוזרים ולאחר שלושה ניסיונות הוא נדלק. "אני חייבת לחסוך כסף לאוטו חדש..." הרהרה לעצמה קסי בזמן שיצאה בזהירות מחניית ביתה. הרמזור התחלף לאדום, ידה של קסי נכנסה לתוך תיקה השחור בחיפוש אחר התיקייה עם המקרה הבא שעליו היא עובדת. "איפה התיקייה הזאת? אני מקווה שלא שכחתי אותה בבית.." חשבה קסי בזמן שגיששה עם אצבעותיה בתוך תיקה... "הנה זה!" צעקה קסי עם חיוך אושר על שפתיה. היא החנתה את המכונית בחנייה ולקחה את התיק. "קסי!" היא שומעת מאחורי גבה וצעדים נשמעים מתקרבים במהירות... 

 


 

מה דעתכם?!

נכתב במהלך שיעור כימיה...

נכתב על ידי , 27/1/2008 15:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

158
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOoNatuchioO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על OoNatuchioO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)