לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפסקול של חיי


כינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

תמונת מצב


באלי לצאת לטייל
לעזוב הכל. לקחת תיק ציוד על הגב, 12 ליטר מים. ופשוט לצאת לטייל
להתרחק. להתנתק. לשכוח מהכל...
זה מה שבאלי עכשיו
נכתב על ידי , 22/3/2010 11:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שייכות?


מה המשמעות של המילה הזאת? כל אדם רוצה להיות שייך ולהרגיש שייך.
ומה אם הוא לא נמצא בזמן והמקום המתאימים בשביל להיות חלק מקבוצה?
מה אם הוא חלק מקבוצה אבל לא מרגיש שייך אליה?
מה אם הוא שייך לקבוצה אבל לא חלק ממנה?
למה לבני האדם יש את הכמיהה לשייכות?
בני האדם מאז ומתמיד חיו בלהקות, בקבוצות. אבל מה עם אלו שלא הייתה להם משפחה או קהילה
הבדידות הרגה אותם?
בדידות יכולה להרוג?
יש שני דברים שבני האדם הכי מפחדים מהם; חוסר הוודאות, ובדידות.
אף אחד לא רוצה להיות לבד.
אבל מה אם אין ברירה?
היום הבנתי מה זה באמת להיות לבד, להרגיש שאין אף אחד לצידי.

איך זה שאתמול הייתי מוקפת באנשים שהיו חשובים לי, ואני הייתי חשובה להם. הרגשתי שייכת, מוקפת באהבה של אנשים ומכרים
והיום...
כמו תייר בארץ זרה. בודדה, לבדי.
סגורה בבועה משלי כדי לא להרגיש לא שייכת.
אז מבחוץ הכל בסדר. אבל נחנקת מבפנים. ולא אומרת אף מילה.
"יוצא שאת תמיד שותקת, אבל בפנים זה בוער ונשרף הכל..."

ועכשיו יותר מתמיד אני צריכה מישהו שיהיה איתי, ופשוט אין.
נכתב על ידי , 14/3/2010 14:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlico14 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lico14 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)