לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם יש מתים שם למעלה...אז אני רוצה להיות איתם !!!



כינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 236200391 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

פוסט אחושלוקי חפירה :)


שניים שלא עדכנתי פה....המצב רוח שלי בשמיים
ב6-7.4 היה טיול שנתי ואני חייבת להודות שהיה יותר כיף ממשחשבתי
ישבתי מאוחרה עם קייט הסקס הזאת ושמענוט מוזיקה ברוסית
אגב אמרו לנו לבוא ב7.30 וכמו תמיד יצאנו רק ב9 לנסיע של שעתיים
לקחתי מקייט את הכובע...כי הוא כזה סקסס אש...כל אבל כל הדרךך לטויניוק חפר לי...על אלכס יש לך ממתקים או אלכס אפשר תפון שלך או אלכס תביאי לי מסטיק או אלכס בואי עלינו לחדר..עד שצעקתי עליו "כוסאממממממאאשלאשלךךךך תפסיק לחפווור" חחיחיחי ואז הוא שטק....הגענו להרים כאלה עקומים וכל שניה נפלתי עד שנתקעתי בעץ ועקמתי ת'קרסול |אאוווייצ'| אז ואניה החתיך הזה עזר לי כל ה6 ק"מ שהלכנו איזה 12 ילדים כמעט מת שמה ואני בניהם...עד שסופסוף נצלנו מההר הזה והגענו ל"מלון" שהבטיחו לנו אז האוכל היה מ-ג-ע-י-ל ברמווותתת כמעט ממתי שם...הלכנו לחדרים וטל הכוסיט נכנסה ראשונה למקלחת ובנתים בחד היתה מלחמה נתנאל דחף אותי על המיטה וכזה ואנונו העיף אותו כמעט עלי אבל קמתי בזמן והוא נדפק עם הראש בקיר :S....הייתי אמרוה להכנס אחרונה למקלחת אבל בגלל שכולם יצאו נכנסתי אחרי טל D:..ואז יוני החתיך נכנס לחדר {אחרי שסיימתי להתקלח} ויצאנו ביחד אני הוא וקרין חצי שכבה חשבה שאני והוא חברים LOL
אחרכך אלי העילג הזה לקח אותי ואת קייט לעשן ואני כזה אני לא מענת בסוף לקחתי 4 שחטות והוא הביא לי סגריה שרציתי לעשן ב3 ככה...
בלילה ב12 היה כיבוי אורות ואור מיוחס המפגר הזה בא עלינו לחדר פתאום אנחנו כזה רואים שהדלת נפתחת LOL אז אור קפץ מהמרפסת....בדלת עמדה רכזת השכבה וראתה אותי עם XL וסיגריה ביד זרקתי ת'סגריה לשירותים והורדתי תמים פיווווו....ב3 יוני הכוסון בא להחזיר לי ת'עניבה כולו שפוך מת מעיפות...היה מצחיק (:
בחד שחקנו פנתומימה או איך שלא כותבים אתזה...ב4 בערך דפיקה בדלת זו הרכזת ואני פתחתי בגופי ובוקסר קצר דיברתי עם הרכזת ופתאום אני רואה את המכנך של ז3 מסתכל עליי מהצד אני וטל נשפחנו XDDD...ב3.30 רצתי לחדר 134 כדי לקחת מנה חמה :) וב7 התברר שהיה לנו קומקום בחדר :S....הביום השני לפני שנכנסו לקפיטריה יוני הכוסון שלי הציעה לי חברות והסכמתי (יוני אני אוהבת אותך) אכלתי יוגורט מסכן כזה וזהו וכל היום רק טיפסנוו בסלעים...חזרנו הביתה היה סבבה בבית ואתמול (יום חמישי) גנבו לי חבילת סיגריות שלמממהה :(:(:(

יאלהה בייביי וסליחה על החפירה :)

למי שי עצות איך להגמל מהסיגירות או\ו איך להרזות נא לכתוב בתגובות לפוסט הזה
נכתב על ידי , 11/4/2008 13:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





596
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaLEx - KatE X] XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aLEx - KatE X] XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)