לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lose Yourself


.My soul is crying, without asking why

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

אז..


מזל טוב לבלוג שלי שחוגג שנתיים.
נכתב על ידי , 28/1/2010 16:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רע לי!!


 

למה זה חוזר שוב? למה זה קורה שוב? למה אני בוכה ובוכה כל הזמן?

למה אף אחד לא מסוגל להיות שמח איתי שטוב לי? זה כ"כ מצחיק שיש לי חבר? כן?

אז אותי לא. כי אני אוהבת אותו, מאוד.

תפסיקו לשקר לי, החברים שלי לא נשארים אותם חברים,

אף אחד, אף אחד לא שולח הודעה לראות מה שלומי, גם אלה שחשבתי שברגעים שאצטרך אותם הם יהיו שם.

מסתבר שרק אחת דואגת לי. לא חשבתי שאצליח להרגיש אליה את אותם הדברים פעם.. זה עבר, ואני שמחה על זה.

אם באמת היה אכפת לכם.. על מי אני עובדת? לא אכפת לכם.

וכ"כ כואב לי שאנחנו לא כמו פעם, ואני מניחה שרק לי.

לא אכפת לי שיקראו לי חסרת חיים. אני פשוט מתגעגעת לזה.

לתקופה שרק הגעתי לשם.. לתקופה שהתחברתי לכולם..

אבל זה לא יחזור אף פעם.

עם מי כבר יש לדבר..

נכתב על ידי , 6/1/2010 21:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,252
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנידין D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנידין D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)