לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Where the light is




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

שנה טובה!!


השנה האחרונה הייתה בין השנים הקשות בחיים שלי..על תחילת השנה הייתי 4 חודשים רק בשטח וטעמתי מהמזגן מעט מאוד........קיבלתי דרגות, קיבלתי חיילים וקיבלתי את הקריזה :)

 

אבל..............................זו הייתה שנה מ-ד-ה-י-מ-ה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

הלוואי והשנה הזו תהיה שנה טובה ומתוקה שאין דברים כאללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללה

שנה של הצלחות, הגשמת משאלות רצונות ומאווים!

 

שיר השנה שלי :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ys629ROKYtI

נכתב על ידי AKAlil , 28/9/2011 13:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



taking on water


John mayer/Taking on water


On a sailboat 

I am slowly 

Floating nowhere 

Lost the memories 

Of where I am and why 



Black ocean churning 

A million stars 

Are burning 

Planetariums were right 

About the sky 



Once upon a day 

I set off on a journey 

Wishing on the wind 

To take me far from home 

Now I'm on the waves 

And I'm taking on water 

Hard to see 

I won't always be alone 



There was a time 

When August sun was high 

And centered on me 

But it dipped behind my back

And settled down 


Used to scream 

Through the land

Used to size it 

In my hand

But it fell 

Behind the line 

That meets the sky 



Once upon a day 

I set off on a journey 

Wishing on the wind 

To take me far from home 

Now I'm on the waves 

And I'm taking on water 

Hard to see

I won't always be alone 



Inside this storm 

Whipping in the wind 

My sail is torn 

In other words 

The ends 

Are never not my own 


Hard to see 

I won't always be alone 



On a sailboat 

I am slowly floating

No where

Hoping someday

I will wash upon 

Someone elses shore


נכתב על ידי AKAlil , 16/9/2011 16:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  AKAlil

בת: 32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAKAlil אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AKAlil ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)