לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי הפליץ ?


אין כניסה ל:בעלי בעיות גב , פחדנים,נשים בהריון ,חירשים ,עיוורים , בעלי מיגבלות , אנשים אחרי ניתוח וכל אדם בעל תקלה בשכל. הגלישה באחריות הקורא בילבד !

Avatarכינוי:  נממ.. לא זה כבר תפוס ! שיט -_-

בן: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

עידכון D : כמה מקורי XD


וכן אני כאן D: .

מוזר לא ? .

חשבתם שנטשתי את הגולשים שאין לי ? חחחח xD

קיצר השבוע הזה היה מוזר רצח O: .

עכשיו אני ישן אצל ברק ,

והיה ממש משעמם היום !

..

אני עם החיים המשעממים שלי ,

וברק עם החיים של הבנות הכוסיות שלו XD

חחחח יאללה עזבו § בעיי §

נכתב על ידי נממ.. לא זה כבר תפוס ! שיט -_- , 25/4/2008 01:24  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור שאני מתחיל ליכתוב >


צ'אאלום D:

מה נישמע ?

אני  בסדר גמור P:

 

משעמם לי אז החלטתי ליכתוב סיפור ,

OO כמה מוזר *~*

עזבו זה מרוב צ'יעמום ,

נתחיל ?

המנהל שנפל על הראש

השעון צילצל , היסתכלתי עליו במבט זועף ואמרתי "ארר,תן לישון !." אז היסתכלתי על השעה ,

וראיתי שהשעה היא 8 בבוקר , מהה ? זה היום הראשון של כיתה ז' ! ,

ואני כבר מאחר ? 

פתחתי את ארון הבגדים ושלפתי איזה בגד , לא היסתכלתי בכלל מה אני לובש ,

מיהרתי . דחפתי את כל ארון סיפרי הלימוד לתיק בזריזות ורצתי למטה ,

פתחתי את דלת היצאיה ורצתי לבית הספר .

הגעתי לכיתה מיתנשם ומיתנשף כאילו הרגע רצתי 2000 בשיעור ספורט ,

והמורה אמר "איזה יופי להתחיל שנה באיחור? הא ליאור ? "

היתישבתי בכיסא , והיסתכלתי מיסביב לא היה שם אף אדם שאני מכיר ,

הרגשתי מוזר , איזה ילד זרק לי כדורי נייר על הגב .

וכולם צחקו , המורה צעק עליו "מספיק ! " אבל הוא המשיך ,

הוא כל השיעור זרק עליי דברים ,

הרגשתי מנודה ,

זה היה מוזר להיות במקום חדש בצפר חדש שלא מכירים אף אחד ,

שיעור חשבון תמיד סיוט ,!

ואז הגיעה שיעור אנגלית ,

והמורה שלנו לא יודע אנגלית בגרוש אני יכול ללמד אותו ! ,

הישתעממתי והתחלתי לצייר ,

ציירתי כיתה , ציבוענית ומלאת שימחה .

וילד שיושב במרכז הכיתה ,

ומיסביבו הכול שמח וציבעוני ורק הוא בשחור לבן.

המורה חטף לי את הדף והיסתכל ,

הוא קרע את הדף לחתיכות ושלח אותי למישרד המנהלת ,

ניכנסתי למישרד המנהל ,וזה היה המקום הכי מדהים שראיתי בחיים שלי ,

יש לו הכול שם ,

היסתכלתי מיסביב ולא ראיתי אותו ,

ואז הכיסא הגדול היסתובב , והמנהל עמד על הראש !. היו לו נעליים מצחיקות ,

והעניבה שלו ביכלל ? אייטיז חח .

ציחקקתי , והוא אמר "שלום לך , ברוך הבא למישרדי ".

הוא אמר וקפץ מהכיסא לריצפה והתחיל ללכת על הידים .

אמרתי לעצמי " מיזה המטורלל הזה ? " אמרתי את זה בקול רם כניראה ,

הוא שאל "מה אמרתה הרגע ? "

אמרתי "כלום ,כלום " והוא אמר לי " זה בסדר אני יודע שאני קצת משוגע , מיתרגלים "

חשבתי לעצמי " האא ? אוקי כדי שאלך מהר "

התחלתי ליצעוד לכיוון הדלת ,

והוא אמר  לאן אתה הולך ?  כל כך מהר ? משעמם לי פה ,

עד שיש אורחים ! ,

בוא יש לי מקרר גדול קח כל דבר ,

פתחתי את המקרר , והוא היה מלא בממתקים וקולה ,

קולה ! קולה ! קווולהה! אני חולה קולה !

צעקתי ,

הוא אמר .

קח כמה שאתה רוצה ,

יש לי עוד הרבה .

ישבנו דיברנו ושתינו הרבה קולה ,

ואז הגיעה ההפסקה ,

יצאתי החוצה ישבתי וציירתי את החדר המדהים של המנהל ! ,

ואיזה ילדה באה אליי והיסתכלה ,

ואמרה , אתה מצייר ממש יפה ! איך קוראים לך  ?

חשבתי לעצמי , סוף סוף בנאדם נורמלי ! סימן לאנושיות ! XD

ואמרתי לה , ליאור איך קוראים לך ?

היא אמרה , דנה נעים להכיר .

רגע זה לא החדר של המנהל בציור ? אמרתי לה כן זה החדר שלו . הוא טיפה מושגע ,

היא אמרה , טיפה ? חח כולם קוראים לו המנהל שנפל על הראש .

 

המשך יבוא ...

נו איך ?

 

נכתב על ידי נממ.. לא זה כבר תפוס ! שיט -_- , 15/4/2008 23:32  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלאט ,!


איזה פסח משעמם !,

xDD

ואיזה פוסט חסר משמעות !

 

תגיבו למטה :P

נכתב על ידי נממ.. לא זה כבר תפוס ! שיט -_- , 12/4/2008 13:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

786
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנממ.. לא זה כבר תפוס ! שיט -_- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נממ.. לא זה כבר תפוס ! שיט -_- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)