לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני אנונימית וככה אני אשאר (: דווקא נחמד.

כינוי:  סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

סוף תקופה


הבלוג נסגר.

אני חושבת שהתחלתי להבין שאולי אני לא סתם עוד אחת.

וזה מתחיל לשמח אותי.

הרבה מחשבות עברו עליי בתקופה האחרונה..

אבל הנה מתחילה תקופה חדשה...

אני מתחילה להנות יותר, ועם זה אולי טיפה טיפה טיפה להשקיע.

אבל לא יותר מידי D:

 

אז שתהיה לכולם חופשת פסח נהדרת.

 

 

 

נכתב על ידי סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. , 12/4/2008 13:57  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נגמר.

תחושה של פיספוס מטורפת.

נכתב על ידי סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. , 6/4/2008 19:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם אתם מכירים את ההרגשה הזאת?


גם אתם מכירים את ההרגשה הזאת,

 

שפתאום כבר אין כוחות..

 

הסוללה שבגוף שלכם נגמרת לאט לאט...

 

ואתם לא מוצאים דרך להטעין אותה.

 

מיום ליום נהיים יותר ויותר תשושים והעייפות גוברת.

 

בזמן האחרון יותר מידי קשה לי...

 

אני מניחה שזה בגלל העובדה שאני לבד.

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. , 2/4/2008 22:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,110

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)