לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Henry.

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

ציון


איך אני כל פעם מכניסה את עצמי שוב למצב שאנלא יודעת מה לעשות?!

 

יומחמישי:

 

היינו בבקתה ליומולדת של טלקר ופיליפ.

היה ממש כיף וזה, הרביצו לטלקרXD

שתיתי מלא וזה

שיר דיברה עם ציו והוא אמר שלא אכפת לו להיות איתי ואם אני רוצה אז בכיף כאילו

ואז התלבטתי בין פרידמן לציון,

בסוץ הלכתי על גיא..

היינו ביחד כל הערב וזה.. היה לשנינו ממש כיף,

העלינו נוסטלגיות מהתקופה שהיינו ביחד~

היה מממששש כיףף וכאילו אני אוכלת סרטים וזה לא יודעת מה לעשות,

כשהייתי סוגשל שיכורה אני זוכרת שאמרתי לו שאני אוהבת אותו><

שאלתי אותו במסנ אם זה כאילו היה בשבילו משו רציני או סתם סטוץ..

הוא אמר את מה שהייתי בטוחה שהוא יאמר..

" לא יודע...."

 

ררררר אין לי מושג מה לעשות, אני ידבר איתו מחר בבצפר..

 

 

 

 

נכתב על ידי Henry. , 27/9/2008 20:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHenry. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Henry. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)