לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יין אוכל וקצת יותר


מיומנו של אגרונום מכור ליין ואוכל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

2/2008


 

 

נכתב על ידי , 3/2/2008 14:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטע ראשון בבלוג- קצת רקע


יודעים איך זה כשבא לעשות משהו לא רגיל וגם מצליחים להגשים את זה בקלות, אבל אז קמים לעבודה לאחר שמתעוררים מהחלום.

זה לא חייב להיות כך תמיד. אפשר להמשיך את החלום גם לאחר שמתעוררים. זה נקרא ההנאות הקטנות של החיים. או מבחינתי, בשתי מילים- יין ואוכל.

שלום לכולם אני רועי, אגרונום בן 28 אשר רוב שנותי האחרונות סובבות סביב יין או אוכל או שניהם בו זמנית. מדי יום או שבוע או כל אימת שייתאפשר לי אני אביא רשמים, חוויות, וסתם מידע אישי מחיי שקשור איך שהוא לשני נושאי הבלוג העיקריים שלי אבל לא רק, אלא גם פוליטיקה ספורט בידור וכו'.

לכל חובבי היין המלצה חמה שאתם חייבים לשים לב אליה : בקבוק של חצי ליטר קברנה סוביניון ריזרב 2003  של יקבי ברקן במחיר של 30 ש"ח. שווה ביותר, גם יין איכותי ביותר ( ארומה נהדרת ועמוקה של פירות בשלים וקצת עישון, וטעם מתמשך ומאוזן)

וגם מחיר נחמד ( בקבוק רגיל של 750 מ"ל יעלה לכם יותר משבעים ש"ח ברוב המקומות, וכאן אתם מקבלים ליטר אחר במחיר של שישים ש"ח)-  אני ראיתי את המציאה הזאת בשני סניפי שופרסל ביג (עזריאלי ת"א ואשקלון מתחם הקוסמוס) ואני מניח שניתן להשיג בכל הסניפים.

בנוסף גם מרלו 2004 מאותה סדרה ואותו נפח, אולם יין זה פחות מוצלח מקודמו ולכן לא ארחיב עליו.

נכתב על ידי , 3/2/2008 13:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 44

MSN: 

תמונה




72
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , תחביבים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvinoaddict אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vinoaddict ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)