לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

שיר מהלב.


כל פוסט אני אשים שיר אשר מתאר את המצב רוח שלי באותו היום או את הרגשתי באותו הרגע.

Avatarכינוי: 

גיל: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

בוחן פתע | עודני ילד.


למטה.

נכתב על ידי , 6/2/2008 07:46  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוחן פתע | עודני ילד.


  
היייי (:

מה נשמע יפים.?

אתמול היה לנו בוחן פתע,

המורה נכנסה לכיתה ואמרה "אני עוד רגע מתארגנת, ביינתיים תעברו על מה שלמדנו שיעור שעבר!",

לא רציתי ללמוד כי לא היה לי כח אז קישקשתי ביומן,

פתאום היא אומרת "טוב, תוציאו דפים - בוחן פתע על על החומר של שיעור שעבר"

בסוף קיבלתי 85 P: חחח.. xD

 

 

מחר יש לי אימון כדורסל עם שירה העליון (:

אני משחקת כדורסל כבר 7 כמעט xP

חחח, ולדעתי זה לא גברי -

כי נשים משחקות שונה מגברים, אפילו שזה באותם החוקים :]

 

 

"

בשמיים יפה התכלת,
ואני מצייר עננים
אז אומרים ההורים: "נו, ילד,
גם אנחנו היינו קטנים."
הגדולים שואלים: "נו, ילד,
מה תרצה לעשות כשתגדל?"
שאלה שכזאת מבלבלת
ואני לא יודע בכלל.

איך אדע?
ועודני ילד
זו חידה
ותשובה לי אין
כשאדע,
לא אהיה כבר ילד
בינתיים לי שיר מתנגן,
מתנגן.

במילים, בצלילים האלה,
אשחק מאושר בשירים.
ואומרים ההורים: " נו, ילד"
ואומרים וחוזרים ואומרים
אז אני מתבייש כאילו,
וחושב לעצמי מחשבות
ואני לא עונה אפילו,
כשאגדל אז יהיו לי תשובות.

איך אדע..

"

 

שיר שאני מאוד אוהבת :)

חחח xD

 

 מחרתיים מבחן בצרפתית (:

תאחלו לי בהצלחה P:

 

 

זהווו, כאן נגמר הפוסט DD;

ת ג י ב ו 3:

  

נכתב על ידי , 5/2/2008 19:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ברווז - קווה קווה xd ב-11/2/2008 16:40
 



פוסט פתיחה.





Pretty vintage Icons Pretty vintage Icons Pretty vintage Icons

היי לכולם (:

קוראים לי ליאל ואני אהיה בת 13 ב-7.8 ו' באב.

אני שומרת שבת, אבל אני לא דתייה :]

פתחתי את הבלוג הזה כדי לבטות את הרגשות שלי בשירים.

רציתי לשים פה את השיר " אח, איזה חורף " של יורם טהרלב:

 



 

"

הרוח, הרוח
ניפח את כיסי.
הרוח, הרוח
צבט את ריסי.
אח, הרוח הזה - הפרו - ח!

אח, איזה חורף!
ים פרם פם פם
נוטף לי על העורף
ועל המצח גם.
אח, איזה חורף!
אח, איזה חורף!
ים פרם פם פם
ים פאם פם פם.

הגשם, הגשם
נקש על כפי
הגשם, הגשם
נפל על אפי
אח, הגשם הזה - הרוגש - ם!

אח, איזה חורף...

הרעם, הרעם
החריש את אזני.
הרעם, הרעם
הרעיד את שיני.
אח, הרעם הזה הנורא - ם!

אח, איזה חורף...

 "


 

שיר מדהים, מבטא את החורף שלנו (:

 


 

היום הייתי במוזיאון הגאולוגי (שיעמום..) ואני ורוי עבדנו ביחד,

רוי זה הילד הכי דפוק במדינה..

אני בעיקר ישנתי לידו והוא עשה את המשימות DD;

הכנו טבעות מאבנים והוא הכין לאמא שלו,

וכל רגע נשברה לו הטבעת והוא איבד את האבן,

הוא ביזבז איזה 250 אבנים שם, כל רגע הוא ביקש אבן חדשה xP


 


 

אתמול בשיעור מדעים כל השולחן שלי דיבר וגם אני דיברתי,

ואז המורה דיברה עם גיל ורציתי לאמר סתם משהו כדי שהמורה תחשוב שאני הקשבתי,

אז גיל אמרה "אבל איך יש לנו בגוף גז?" (או משהו כזה..)

ואני סתם אמרתי "כי נולדת איתו" והמורה התחילה לאמר לי "כל הכבוד, ליאל" ו "רואים שאת מקשיבה בשיעורים"

אז ליה לחשה לי "מאיפה זה בא יא חרשה?" חרשה = חרשנית וחננה.

אז אמרתי לה "אמא שלך חרשה..חחח" ואז המשכנו לדבר כל השיעור.

המורה שלנו למדעים עיוורת, אנחנו יושבות שורה ראשונה ואוכלות ביסלי וצ'יטוס והכל והיא לא שמה לב xPP


 


 

תגיבן (:

3333333333333>

Pretty vintage Icons Pretty vintage Icons Pretty vintage Icons

 

עריכה # 1 :

נפצעתי אתמול באימון בקרסול.

לא הצלחתי לחזור הביתה :[

היום גילית שעיקמתי את הקרסול \=

כואב לי כשאני דורכת על הרגל, ביאוס ם.O

אני מבטיחה עידכון מחר (:
נכתב על ידי , 4/2/2008 13:54  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאתי ששרה מהלב. ב-5/2/2008 15:10
 





110
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאתי ששרה מהלב. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאתי ששרה מהלב. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)