לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life - אולי זה קצת משעמם אז?!?!?!?....

בבלוג שלי היה דברים עליי מי שלא רוצה שלא יכנס!!!! אז מה הבלוג שלכם לא משעמם?!?!?!?!.... שלכם עוד יותר משעמם אז כדי לכם להיכנס לשלי..... אתם תאהבו אותו תלוי יש כאלה שכן!!!!....ויש שלא....:( אני מקווה שתאהבו:)חחחח....סתם מה את מסתכלים?!?!?!.. טוב בי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

הפעם הראשונה......רוצים לדעת עוד?!?!? תכנסו ותקראו......


היי האתר הזה ניראה לך משעמם???.....לא הוא לא.....

רק שתדע ששלך יותר זווע ואם את אורטל רואה את זה תדעי הבלוג שלך משעמם יותר נכון החיים שלך משעממים כי הבלוג שלך הוא בעצם אל החיים שלך אז הם משעממים בתגובות את יכולה למסור לכולם את הבלוג שלך כדי שהם יראו שיש הבדל בין הבלוג שלי לשלך יש הבדל בין ההשתעממות שלך הרבה יותר משעמם....סתם......חחח.....

מה אתה מצחקק?!?!?=] מה הקטע של הבלוג כן אתה משעמם לך בחיים כי לי כןןןןן..........

טוב לכול האנשים המשועממים (ויש הרבה) אתם יכולים בשמחה לבוא תמיד נקבל אותכם ברכה יותר נכון אני יקבל...

 

טוב שעיממתי אותכם רוצים עוד?!?!?!?!

 

טוב אני לא שואלת אותכם כנסו לאתר כןןן גם אם אתם לא רוצים!!!!....

נכתב על ידי , 4/2/2008 21:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לע-נ-ב-ר-! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ע-נ-ב-ר-! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)