לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

RAWR




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008


אוףאוףאוף מחר יום ראשון זה אומר שיש לי מבחן בערבית, ניאח -_-

וצריך להתחיל שבוע חדש אוח.

טוב מחר ביתספר, נראלי אני לא אלך..

בצהריים אני פוגשת סוףסוף את סוניה הכוסיט בסנטר*-*

אני כבר לא יכולה לחכות3:

 

עכשיו אני בתקופה לחוצה כזאת של מבחנים כוסעמק, מחר בערבית ביום שלישי במורשת ביום חמישי במדעים ועוד ישלי להספיק לעשות שיעורים ד__ד

 

חרא שבוע=_=

ננסה לעבור אותו בשלוםXD

 

 

סייגן לסוניה<:

 

 

חעע יצאתי גמדהXD

 

 

 

I HATE THAT I LOVE YOU

 

 

נכתב על ידי , 9/2/2008 17:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אללה בלוג חדשD:


אתמול אופיר ישנה אצלי, אחרי מלא זמן שלא ניפגשנו<_<"

עכשיו בדיוק היא הלכה-_-

ומשעמם לי כ"כ, טוב נו היה כיףD:

עשינו סרטונים מצחיקים אבל בסוף היא נרדמה לי ד.ד

אבל אז הצלחתי להעיר אותה והיא התעצבנה עלייXD

ואז המשכנו לעשות תמונות מצחיקות וסתם דיברנו..

התעוררנו לפני שעה בערך כי היא העירה אותי -_-

אבל היה ממשממש כיף*-*

 

 

 תמונה: 3:

 

מ=פ=ג=ר=ו=ת

 

 

 

 

נגטיב זה מגניב אחיXD

 

3 >

נכתב על ידי , 9/2/2008 00:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLovE_HaTe_TraGedY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LovE_HaTe_TraGedY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)