לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שני אנשים עם גומה אחת



Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

זה קרה?


אתם יודעים מה קרה לי  איתה

ממש פנטזה

אני הלכתי אליה ואמרתי לה ממש את כל מה שאני מרגיש והיא הקשיבה לי והיתה כל כך יפה

וסיפרתי לה הכל! והיא רצתה גם

והתנשקנו והיה מדהים ונהנתי כל כך והסתובבתי שעה עם חיוך מטופש על הפרצוף

 

עד שפתחתי עיניים וחזרתי למציאות וקלטתי שהכל אצלי בראש

שאני פאקינג מדמיין ומאמין לעצמי!!!!

 

היה כל כך כיף לדמיין התמלאתי תחושת חמימות לרגע אחד האמנתי שהכל יפה שאין רוע בעולם

עד שפתחתי עיניים כאילו התעוררתי מחלום

 

וזה קרה לי המון בזמן האחרון שאני פשוט מדמיין

 

קשה לי עכשיו 

 

קשה לי ממש קשה לי

 

כואב לי ממש בבית החזה

 

ויש לי דמעות בעיניים שתקועות

 

והגרון חנוק

 

 

 

 

 

 

תמיד ידעתי שאולי יש לה רגשות אליו

תמיד גם חייתי בסרט שמתי שהוא היא תבין שאני המושלם בשבילה ואף אחד לא יאהב אותה כמוני

 

 

זה הגיוני שהיא רוצה מישהו אחר?

 

כרגע ממש יכול להיות שיהיה לה חבר בקרוב

וזה ניהיה לי קשה מרגע לרגע

 

כי היא חשובה לי ואני רוצה שיהיה לה טוב מגיע לה היא רוצה אהבה, כמוני בעצם

רק שהיא לא רוצה אותי!(מותר לה, מי בכלל ירצה?)

ואם הוא יכול להעניק לה אהבה אני צריך להיות שמח ומאושר שיהיה לה טוב

 

אז למה אני מרגיש מזויף שאני אומר לה בהצלחה,  איזה יופי!...

 

אני באמת רוצה להיות שמח בשבילה

 

פשוט בחיים לא הרגשתי ככה ממשהו למישהי  יש בי רגש עצום שמרגע לרגע רוצה לצאת

 

אני מרגיש שאני מתפוצץ

 

 

 

 

אבל אני בסדר בחוץ אני מקרין חיוכים ואהבה

בפנים אני מתחיל קצת להתעייף

במילא מה זה כבר החיים שלי?

העיקר שיהיה לה טוב ולכולם.

 

 

היי אני פה מישהו רואה אותי!?

 

(אחרי הכל "אני לא כזה קטן"(דבה))

 

 

 

 

 

 

אוףף אני פתטייי

 

אני מרגיש לבד

 

נכתב על ידי , 23/10/2008 22:11  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועה ודן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועה ודן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)