לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קריני ני ני


i love my life=]]]]]

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

דיכאון טוטאאלי!!


לפני שנה בערך הפסקתי לרשום בבלוג, אין לי מושג למה אבל כנראה שזה המקום שאליו אני בורחת בסופו של דבר.

התקופה כרגע אצלי ממש גרועה ואף מעוררת רחמים:\....כשנכנסתי לבלוג ראיתי קטע שרשמתי אולי רשמתי את זה מתוך טימטום לאותו גבר וכן כנראה שחזרנו אחרי הקטע שרשמתי אבל תכלס אחרי שלוש שנים דרכינו נפרדו ולא לא ברוגע ובשלווה, אלא בעצבים בניתוק מכל ה"חברים" שהיו לי, כמה שזה היה צפוי שאני ישאר לבד כי אין דבר כזה חברים!!ומי כשרגע אומר שיש דבר כזה אז....תתעורר!!אין דבר כזה:\\

אז לסופו של עניין בא לי להכניס אותו שוב :")

 

אני לא יודעת מה קרה בזמן האחרון אבל אני חושבת שזה הסוף,

כדאי לשכוח כמה שיותר מהר,

אולי הכאב לא מרפה אבל ימים טובים יבואו..

אני יודעת,אני יודעת שהשמחה תבוא,

וכשהיא תבוא אני אהיה האדם הכי מאושר שיש,

לבנתיים אני האדם שהכי כואב לו,

"עולם חדש וטוב אני אתן לך"....קריצה

נכתב על ידי , 19/12/2010 19:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וניוריתD= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וניוריתD= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)