לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I wish you'll understend me


Because I'm so lonely without you

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 248414293 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

עדכון , תמונות מהבסט טייסט ..


ממ אז עדכון , השבוע עבר קשה ..

נקווה שילך שבוע הבא יותר טוב ,  למרות שלא ניראה לי כי ...

 

אני יהיה בלחץ של התחרות - מלכות יופי של אשדוד 2008 -

 


ממ יום שלישי באשדוד נפתחה חנות חדשה בשם " בסט טייסט " [ חנות תבלינים ; | ]

 

ואורי ביקש שניתייצב שם כדי להצטלם D; . .

 

כמו תמונות , אגב יצא לא משו , כי היה הכי סטטלה בארץ :D

 

משמאל לימין : יפית , אני , אביטל :]

 



אני ואולגה :] אני הימנית .

 



אני והבנות :] , משאמל ליימין . .

 

אולגה , אני , יפית , ופאני :] .

 




אתמול היה צילומים של הקליפ , אוווווווח היה כיף :]

 

אני פורשת זה היה בקצרה ..

 

==================================================================================

 

לילע - עדי - עמית - אלוניק ?

 

מתה עליכןןן יפות שלי :-*

 

3>

 

שיהיה ערב ולילה נעימים :] ,

3>

נכתב על ידי , 18/9/2008 20:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט תמונות , ועדכון שבועעי :] .


מממ מעעדכנת כי לעדידוש חזר האינטרנט :] ,

 

ו ...

 

סתם כי אין לי מה לעשות  D ; ..

 


 

השבוע , בווואנה איזה שבוע מעצבן ..

 

יום ראשון - חזרות של התחרות מלכות יופי :] .

 

יום שני - חזרות של התחרות מלכות יופי :] .

 

יום שלישי - צילומים בפתיחה של סינטה .

 

יום רביעי - בבצפר בוחן בהסטוריה , ואחר"צ - צילומים בSWEET STAR ..

 

יום חמישי - בבצפר בוחן בספרות ..

 

יום שישי - מחפשת את עצמי בערב D ; ...

 

יום שבת - עבודה ככל הניראה ..

 

זהו זה השבוע שלי , עמוווס ביותר ..

 


פוסט תמונות מהתאריך - 15-9-08 -

 

זה היה שיגועים רצח :D

 

- אני 1 -

 





 - אני 2 -

 


 

- אני ולילע 1 -  [ הימנית ]

 



- אני ולילע 2 -  [ הימנית ]

 


ולסיום , תמווונה שאהבתי :] , מעוצבת בפון :] .






זהו שיהיה המשך יום מושלם , ושבוע טוב :]

 

- Yula -

נכתב על ידי , 16/9/2008 14:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קאמבק :]]




ממ חזרה לבלוגוש , השפעה של עדידהההה :]

 

התחיל הלימודים , חזרה לשגרה ..

 

חדש , חוץ מעבסודה של כל החופש , איןן ..

 

ספו"ש אני באילת :]

 


יואוו בא לי לעלות תמונות [: .

 

קבלו כמה .

 

אני ונתוש :]

 



מהיום [ 9-9-08 ] עם טל חרו 3>

 



עם אנג'ליקה :]

 


עם לילע 3> [ אני עם המשקפי שמש :]

 




וואי , עוד מעט התחרות .. של המלכות יופי ..

 

ב27-9 .

 

בהצלחוש D; .

 


שיהיה לכולם לילה טוב , אני בפפפרישה :] .

נכתב על ידי , 9/9/2008 22:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,203

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYulaa =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yulaa =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)