לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של טום!!


שלום קוראים לי טום ואני בת ...כל פעם אני אכתוב רק לכם ...מה עובר עלייי...וגם עוד הפתעות.. שלכם טום!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

הרסן


אהלן!!קוראים לי טום ואני בת ....הרגשתי שאני חייבת לפתח בלוג ...אז תהנו!!,רגע יש לי סיפור לספר  לכם ....הלכנו  לרופאת שיינים והיא שמה לי טבעות על השיינים ..והם מה זה לא נוחות !!הם מציקות וגם שמו לי רסן ....שאני אצתרך לישון איתו!!לא משנה העיקר שאני יפה...!!
נכתב על ידי ***מלאכית*** , 11/2/2008 15:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ***מלאכית***

בת: 35

MSN: 

תמונה




62
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל***מלאכית*** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ***מלאכית*** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)