לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

בחילה


יש לי בחילה מלחשוב על זה. הדמעות עומדות לי בגרון ואני חצי עוצרת את עצמי חצי רוצה לתת לזה לפרוץ החוצה.
להשתחרר.

תן לי להשתחרר.

אני פשוט לא יכולה לחשוב על החיים שלי בלי שתהיה חלק מהם. לא משנה איזה חלק. אני זקוקה לך. זה נוראי. אתה כמו סם בשבילי. אתה הפכת לאחד האנשים הכי חשובים בחיים שלי. מי חשב שזה יקרה. אני קרועה מהימים האלה.
אמורים להיות ידידים טובים. מצד שני כל הזמן רוצים לגעת אחד בשני. כמה הייתי רוצה שתהיה כאן עכשיו, ורק לחבק אותך. שתחזיק אותי ותגיד לי שיהיה בסדר.
אבל זה לא יקרה. כי לא משנה מה תגיד. אפילו שאמרת שאתה רואה אותי נהיה לך שמח בלב, ושאני מאוד חשובה לך, אני יודעת ששם זה נשאר. שאתה ואני זה לא יקרה. ואני יודעת את זה. ואני לא מוכנה לקבל את זה. אין לך מושג כמה אני רוצה אותך. אין לך מושג כמה קשה לי לחשוב עליך עם מישהי אחרת.

 

זהו, הדמעות יצאו.. דמעות עלי, שאני תקועה במקום הזה ולא מסוגלת לשחרר.. דמעות עלייך, שלעולם לא תהיה שלי. 

 

When the rain is blowing in your face
And the whole world is on your case
I could offer you a warm embrace
To make you feel my love

When the evening shadows and the star appear
And there is no one to dry your tears
I could hold you for a million years
To make you feel my love

I know you haven't made your mind up yet
But I would never do you wrong
I've known it from the moment that we met
There's no doubt in my mind where you belong

I'd go hungry, I'd go black and blue
I'd go crawling down the avenue
There ain't nothing that I wouldn't do
To make you feel my love

The storms are raging on rolling sea
And on the highway of regret
The winds of change are blowing wild and free
You ain't seen nothing like me yet

There ain't nothin' that I wouldn't do
Go to the ends of the earth for you
Make you happy make your dreams come true
To make you feel my love

נכתב על ידי zuz , 8/2/2012 23:13   בקטגוריות אכזבות, תהיות, אהבה ויחסים, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)