לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד אהבלה שפתחה בלוג (:


:) :) כשהכרתי אותך הבנתי ששקולד זה לא הדבר הכי מתוק בעולם!!! :) :)

כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2008


מעריצות טוקיו הוטל הניכבדות!

אני מבקשת להגיב!!!

יש לי וידוי: אני מזה גרוע במחשבים ואני לא מוצת תמונות שוות של ביל קאוליץ :(

מישהוא יכול לישלוח לי??

333>>>

 

נכתב על ידי , 16/4/2008 16:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אהה לעדןן!!! בהצלחה עם הקטע של הבלוג MCR  333>>

וטיפני ברור שאני זוכרת אותךךךךך!!!! (רק שאת לא עונה לי לטלפון.... :(

 

נכתב על ידי , 15/4/2008 11:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מכירים את זה שאחרי כול מפגש אישרא בלוג כולם מעדכנים את הבלוגים שלהם??

אז אני מעדכנת ליפני D: !!

כי יום אחריי המפגש של ה 21 אני בירדן עושה כיף חיים :) (או מוות.... :( אחרי הכול ירדן...)

בקיצור זה עדכון המפגש שלי!

  ביוש  333>>>
נכתב על ידי , 15/4/2008 11:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריקי D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריקי D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)