לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Everyone Dies Alone


המרדף אחר אור היום

כינוי:  ShayZe

בן: 37

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

קקי


קשה לכתוב עם כשישים קילוגרם של סקס אפיל שיושבים עליך (וצועקים "אל תגלה כמה אני שוקלת!" למראה שורה זו).
אבל אני אצליח, אם אני אתאמץ.

אני מתחיל תקופה חדשה, שנראית בנתיים יותר טוב מהקודמת, ויש לי חברה יפה, והיא בכלל לא מכתיבה לי את השורה הזו.

ועכשיו באמת חופשי מהצנזורה הסקסית, אני אופטימי. סוף סוף המעבר לאילת מתחיל להפוך מהרבה כותרות לשגרה שאני יכול להתרגל אליה, האוניברסיטה הפסיקה לחפור, העבודות משתלבות סביר יותר אחת בשנייה (חוץ מאחת שתמיד נדחפת לי בזמני לחץ ודורשת שאני אשאר ער עד אמצע הלילה בהקלדה), וקל לי לשכוח מלילות חוסר פשר וריקנות תל אביביים שכמעט גמרו את החשק שלי להכל.

התחזית לשבוע הקרוב: נקי מעשן, לפחות עוד שני אימוני כושר, עבודה להגשה אחת כבר מחכה בתיק לפגישה עם המנחה וביום חמישי פעילות עם חניכים, טפו טפו, אין לי כוח להתחיל לגייס מהתחלה אז כדאי שזה יעבוד כמו שצריך.

"מה אתה כותב?" היא שואלת, כי הכרחתי אותה לא להסתכל, אני לא כותב כשמסתכלים עליי.
עדיין לא עניתי לה.


נכתב על ידי ShayZe , 25/1/2009 23:48  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





32,132
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , תחביבים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShayZe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShayZe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)