לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסמים מלאי בר


בחורה יצירתית להפליא שגם אוהבת לכתוב, לשעשע את הזולת ולמלאת אסמים, לימים הגשומים.

כינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

עורב שחור


היה היתה פעם ילדה שתמיד רק ציירה את העורב שלה בפחם שחור.

אבל זה לא עזר לו, וגם לא לה.

היא ציירה אותו בהמון זוויות אבל הן לא התחברו לתלת מימד מעופף ובטח שלא היה לו קול,

הוא היה רק שיקוף של הקולות שלה, שקרעו לה את הדממה

מבפנים.

 

אני הילדה הזאת ואני רוצה כבר להיפרד ממנו.

כי אני כבר לא ילדה ולמדתי להתעלם מהקולות הקורעים שלו אבל כמה אפשר להתעלם ממשהו שחווית?

 

אצייר לי עורב מפחם ואקרא לו בשם. אפרוש לו כנפיו ואברכו בברכת ציוצים וצפצופים לחי עולמים.

ונפרד כשהוא ייעוף ממני כולו מפוחם וכולו אמיתי ועם קול קורא בעוז,

כך נפרד.

נכתב על ידי , 6/3/2005 14:48  
405 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





978
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרייזל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רייזל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)