לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-נטשה ה"כוסית"-


כי גם לסביות יכולות להיות כוסיות, יאללה מסיבה גאה!

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 432272908 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009


אני צריכה מישהי שתשכיח את הכול

מישהי שתאהב תחבק שתנשק

שתהיה שם בשבילי

שיהיה לי כיף לחכות ליום שהיא תבוא אליי

ולהנות מהיום הזה

בקיצור אני צריכה מישהי..

נכתב על ידי , 18/1/2009 22:27  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חנן אופנבהם נפטר בגיל 57


חנן עם רק היית יכול לראות כמה אנשים באו להלוייה שלך

איך שכולם בכו עלייך..

אני בטוחה שזה היה מעלה לך חיוך על הפנים

ואתה יודע עד אותו רגע בהלוייה שאמרו כמה דברים עשית בשביל כולם.                                                                                                                                                   זה הייתה רק עוד הלווייה בשבילי..

ושסיימו להקריא את ההספדים עלייך עמדתי בשוק

והתחלתי לבכות.."חנן נתן לתלמידים עם בעיות כספיות מלגות בבית ספר למוסיקה"

הגעלתי את עצמי..התנהגות האנוכית שלי מגעילה אותי..אני רוצה לשטוף אותה ממני

אני בנאדם מגעיל וחסרת לב.

לא מגיע לי לחיות...

לאנשים כמוך כן מגיע לחיות

עם הייתה לי אפשרות הייתי נותנת לך את כול החיים שנשארו בי.

כי אתה בנאדם כול כך מדהים..

אני כותבת את זה ובוכה

למה איבדנו בנאדם כמוך..?

למה זה לא היה יכול להיות מישהו אחר?

למה הטובים מתים?

מישהו יכול לענות לי על השאלות האלה?

אני רק רוצה שתדע שהיום הבנתי בזכותך את המשמעות של החיים

ואני הולכת לנצל את החיים שלי בשבילך

חנן אנחנו אוהבים אותך המשפחה החברים

תודה על הכול.

לבנת אני די בטוחה שאת לא קוראת פה

אבל אני כול כך מצטערת שלא היה לי תאומץ לבוא ולדבר איתך

אני פשוט לא יודעת מה להגיד לבנאדם שאבא שלו נפטר אתמול

גם עכשו אני לא יודעת מה לכתוב..

אני מבטיחה שברגע שאני יתפוס תאומץ אני יתקשר.

אני רק מקווה שזה לא יהיה בזמן שאני שיכורה

נכתב על ידי , 14/1/2009 17:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,639
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטשה הכוסית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטשה הכוסית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)