לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עיר וירטואלית שתשנה לך את החיים !....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

מבצע חיפוש שותפ\ה


היי,

 

שמי גילי ואני מנהלת העיר....אני מנהלת את העיר לבדי אז החלטתי לחפש שתפ\ה...

 

טוב כל מה שאתם צריכים זה רק למלא את הפרטים ולענות על כמה שאלות...[כתבו כך]:

 

 

 

שמי:

-

גיל:

-

כמה הזמנות אני מסוגל\ת לעשות ביום ?:[לא לכתוב "המון"או "הרבה" או דברים כאלה, כתבו במספרים !!]

-

כמה הרשמות אני מסוגל\ת לעשות ביום ?:

-

אני הרבה\קצת על המחשב ?:

-

אם אבחר להיות מנהל\ת, כמה אשקיע בעיר ?:

-

דרך ליצירת קשר [אם יש]:

 

חוקים:

*אין לעשות משהו בלי לשאול אותי קודם [למשל...לשנות את שם העיר,להזמין עיצוב חדש וכו'..]

 

כאשר תרשמו, אני אתן לכם משימה ומי שהמשימה שלו תהיה הכייפה, הוא יבחר להיות מנהל\ת [אם יהיו כמה משימות שאהבתי אז כול אלה שאהבתי יהיו מנהלים]

 

הרשומים:

1.מאי

2.שלי

3.לינוי

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13

14.

15.

 

יש מקום ל-15 מתמודדים אז קדימה הירשמו !

 

טוב המשימה היא :

כל מתמודד צריך להכין לי משהו לעיר, שיהיה מקרי ולא מועתק משום מקום-שאתם הכנתם !

 

 

נכתב על ידי , 13/2/2008 20:21  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות קראנץ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות קראנץ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)