לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כאן גרים בכיף - אני והחיים שלי. P;



Avatarכינוי:  אחת עם פוני מבולגן. xD

גיל: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

"אביב הגיע, עידכון בא ..."


וואו, כמה אמרתי בפוסט הקודם שאני לא אחת
שמתחילה פוסטים בדרך כ"כ נורמלית ? ><"
אבל.. נשתדל. D;
אז מה קורה, חבר'ה? אתם מתכוננים לפסח? אני כן. P:

טוב, אז פסח 2008 ? יהיה הכי פאן בעולם בשבילי. DD;
יהיה פשוט מדהים. >< ' אבא שלי בבית שבוע שלם, איתי ועם אח שלי.
והוא הבטיח לי, שיהיה ממממש מממש מממש כיף.
ושנלך להרבה קניונים ונטייל המון. D:
ומה ניתן לומר ? העלאה ב10 ק"ג. לא פחות ולא יותר. =,= ' XD
אני גם מתכננת עם חברות שלי לעשות משהו, יהיה כיף. ^^
אנשים, נצלו את החופש כמה שאפשר, שבועיים שלמים חופש !
נמנמנמנמ, אל  תבטלו בבית שלכם. תאו החוצה, תאכלו גלידה, תטיילו !
גם בלי הרבה כסף, יכולה להיות לכם חוויה גדולה. D:
נמנמנמנמ, שמתם לב שאני חופרת ? >>" כן, כן, חזרתי לכאן ואני לא מפסיקה לחפור. O:

וכמה דברים. > אני יודעת שאני בקושי מעדכנת.
התקופת מבחנים עברה לי, והמבחן בערבית עבר בשלום, חח.
פשוט אין לי כוחות לעדכן. ><" אני באה הביתה בשלוש ככה, מתקלחת אוכלת, מכינה ש"ב,
וכבר יוצא 16:30 - ואין לי כוחות לפתוח את המחשב ולעדכן. אני מצטערת. אבל אני מנסה להשתדל.

אני מודה שעכשיו שוב הפתעתם אותי עם כמות התגובות, וכמובן שלטובה. (;
ואני שוב, מקווה שלא תרד הכמות, ושאני לא אתאכזב וירד לי החשק. אני אנסה מה שאני אוכל. D:
אז תודה לכם. 333> אני מודה שהתנהגתי לא כל כך יפה לכמה ילדים. ><"
זה פשוט שהייתי עצבנית, המצב רוח היה חרא. סורי. ]: 3333>
באמת, באמת, שלא התכוונתי, זה גיל ההתבגרות, ובלה בלה בלה וכל זה. וזה פשוט נמאס עליי. ><"

רבתי עם חברה שלי. אני פשוט שונאת שזה קורה, אבל זה קרה.
קרה משהו לה, ואני מעדיפה לא לומר - אמרתי לה אותו והיא ממש ממש נפגעה, והתחילה לבכות.
היא אמרה שהיא תטפל בזה, וביקשה ממני לא לספר על זה.
ובמקרה, אחת מהחברות שלי שמעה, ולא אמרתי לה. \\:
אחר כך, היא אומרת לאחת החברות שלי, שזה קרה לי לפני שבועיים. והיא אמרה לי את זה.
והיא לא רצתה שאני אספר - לא סיפרתי. אז למה היא סיפרה ? זה מעצבן אותי.
אז רבתי איתה והיא ביקשה סליחה. אחר כך גיליתי שהיא אמרה את זה לעוד ילדה, ובכלל לא רציתי לדבר איתה.
זאת חברה אמיתית? נפפגעתי ממנה. וזה מעצבן אותי. ><"

אחרי בית ספר, חברה שלי באה אלי. היה ממש כיף.
ואז היא הלכה לקנות איתי אוכל לי ולאח שלי. ואז היא הייתה צריכה לחלק איזה הזמנות. ><''
אז הלכתי איתה ובמקום שאני אחזור בשלוש, חזרתי בארבע. XDD;
היה כיף. D: ואמן, אמן שזה יקרה שוב. PP;

אח שלי מביא את חברה שלו עוד כמה דקות לפה. מוזר שהוא מצא בחורה, מאיך שהוא נראה. XD;
אבל הנה, יש הפתעות בחיים. מוחעחעחעעחע. DD:
היא כבר מכירה אותי ואני אותה, כולנו לומדים באותו בצפר.

טוב, וגם הכנתי עיצוב חדש. איך לדעתכם הוא ? אהבתי אותו. ויצרתי לו אפקט ממש מדהים,
ששינה את התמונה לגמרי. O: אני מודה שהגזמתי איך שכתבתי את מספר הבלוג >
אבל זה נגד מעתיקנים. ><" ננמנמנמ. אם אתם רוצים, אני אכין לכם, תביאו תמונה. DD;

חוללהה עעעלייככככם , פפפוווווןןן. 3333>

נכתב על ידי אחת עם פוני מבולגן. xD , 31/3/2008 16:47  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והנה לו, חולף לו עוד עידכון. [;


וואו, אני גרועה כל כך בלהתחיל פוסטים, זה משהו מיוחד אצלי. XD;
אני פשוט בשוק ממככםםם ! DDD:
אאנני מאושרת, שברתי את השיא של התגובות המבלוגים הקודמים. ^^
70 תגובות ! 70 תגובות ! 70 תגובות !
נהננהנהנהנהנהנהנהנהנהנהנהנהנהנהננהנהנהנהנהנה. XD
טוב, נו, חפרתי, אבל אני פשוט בששווקק, לא ציפיתי. P:
אנשים ? תודה לכם, הכי בעולם. 33>
ישראבלוג זה האתר הכי קוסון שיש, יש בו אנשים עם מעלות רבות כל כך. O:

איזה חמוד זה, אה? D;



אין כל כך מה לומר. אני מפחדת. אני יודעת שעכשיו כמות התגובות תירד מאוד,
וזה יאכזב אותי. >.< אבל אני אנסה מה שאני אוכל. אני אגיב לכם כמה שיותר.



מחר כבר חוזרים לבצפר, ויום רביעי יהיה לי מבחן בערבית. אני פשוט יודעת שזה ילך לא טוב.  
האומנם, מבחן שעבר קיבלתי 100, היחידה. אבל עכשיו זה עם מורה אחרת. עכשיו היא כל כך קשוחה,
מעצבנת, חשה, וממש דקדקנית. לכל ניקוד באות היא תשים לב. \;
אלוהים ? עזור לי, בבקשה ! XDD;



וכתוצאה משיעמום, וגם בגלל שהפוסט ריק מדי, אני מכינה 25 עובדות עליי.
למה לא 50 ? כי אין לי כוחות. XD; אני מתחילה... [;

1.אני גרה באזור המרכז.
2.אין לי חבר.
3. אני בעלת מזל מאזניים.
4. אני חרשנית ברמות. ^~^ ( ואני גאה בזה. )
5. יש לי חדר לבד.
6.יש לי טלוויזיה לבד בחדר.
7.קיבלתי תעודת הצטיינות.
8. יש לי חברה אחת הכי טובה, אבל היא לא בחטיבה שלי.
9. אני בעלת פלאפון דור 3.
10.ממש קשה לעשות את זה. XD
11. אני חולת פיקסלים וכל הדברים מהסוג הזה.
12. יש לי אח אחד.
13. אני הכי אוהבת  לאכול פירה, שניצל וסלט ירקות עם קולה תוסס כמובן. D;
14. אני ילדה שנפתחת בקלות ונסגרת בקלות.
15. אני ביישנית, אבל פותחת את הפה שלי על מי שאני מכירה.
16. רבים אומרים לי שאני תחמנית.
17. אני לא סובלת שאנשים מרימים את האף לידי, מרכלים עליי, משקרים עליי.
18. אני חולת הפתעות. ^^'
19. אני חולת ממתקים, במיוחד צ'יטוס גבינה.
20. בקיץ אני יושנת עם מזגן כל יום.
21. היו לי שלוש מאיות בתעודה, והממוצע שלי הוא 92.
22. אני יושבת מול המחשב בערך 7 שעות ביום. XD
23. יש לי מיליון ואחד אתרים שנסגרו. אם לא, יותר.
24.אני לא שלמה עם איך שאני נראית.
25. אני לא יפה ואני לא מכוערת. D:

חעחעחעחעחע, נגגממררר. ^^' מכירים את זה שאתם 
בעובדה האחרונה אתם נזכרים בעוד עובדה ? XD
זה קרה לי עכשיו. PP:



אם כבר מדברים, אז יום שישי הייתי אצל סבתא וסבא שלי, עשינו קידוש.
אז בן דוד של אבא שלי הביא את הכלה, הם הולכים להתחתן ביוני.
היא ממש נחמדה, ואנחנו אותו המזל. [:



שוב החלפתי עיצוב, חעחעחע. ^^' משום מה, אני כל הזמן בבלוג,
אז אחרי יומיים כבר נמאס לי. |: אז החלפתי ואני מקווה שאני לא אשתגע שוב. (:


אני ומישהי מבלוג מדהים פתחנו טבעת לבעלי פוני. D:
בבקשה תירשמו עם אתם בעלי פוני. >

http://israblog.co.il/ring_list.asp?ringcode=24848



אז לסיום, חג שמח, תגיבו ( אני מבטיחה להגיב חזרה ), ותחזרו לבקר. P:
פוווןןן !

נכתב על ידי אחת עם פוני מבולגן. xD , 23/3/2008 16:07  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת עם פוני מבולגן. xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת עם פוני מבולגן. xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)