לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Multi-Blog


בלוג אחד שהוא קצת מהכל... -זהירות! בלוג של חפרנית מקצועית!! XD-

Avatarכינוי: 

גיל: 29

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

תחרות דוליז: ההרשמה עדיין פתוחה!+פורימון מכבי+ספיישל פורים!!!


למטה...

מצטערת על ההקפצה!

(ההרשמה לתחרות הדוליז נמצאת אחרונה (:

נכתב על ידי , 25/3/2008 15:35  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פורימון+ספיישל פורים+תחרות דוליז+הזמנה!!!


שלוום אנשים!!! כן כן זה הגיע!! פורים כבר פה והאמת שהוא עוד מעט נגמר.. אז אני רוצה לנצל את הרגעים האחרונים של פורים כדי לספר לכם על כל מה שעבר עלי במהלך החג (וזה מלא-תאמינו לי..).. הייתי עושה פוסט כבר קודם אבל בכלל לא היה לי זמן..

טוב, אז למה אני סתם חופרת פה?? בואו נתחיל!!!

טוב, אז כמו שאתם יודעים (כי לא הפסקתי לחפור לכם על זה..) היה לי אתמול את הפורימון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הוא היה מדהים אבל נגיע לזה אח"כ..( יש גם תמונות!)

קיצור, מיום שלישי עד יום חמישי היה לנו ימי עבודה קשים וארוכים באולם. כל החטניקים עבדו על התחנות תוך כדי תמרון בלתי פוסק בין האחראיות תפאורה לבין המחסן כדי לקחת מספריים טוש או כל דבר אחת לבין קהלני כדי לקבל אישור לאל-בד לבין רוני ואחרים כדי לנוח קצת ולצחוק..

זה נשמע מה זה קל הכל וכאילו אני סתם מפונקת אבל אתם לא יודעים כמה זה לא קל ואני האחרונה שאפשר להגיד עליה שהיא מפונקת!

במשך כל השבוע הגענו למכבי ישר אחרי בצפר ועבדנו שם עד מינימום 9 (במקרה הטוב) ועד מקסימום 12 וחצי (במקרה הרע..) השעות היו כאלה ככה שלא היה לנו כמעט זמן להכין שיעורים, ללמוד למבחנים וכל אלה, אתם יודעים למה אני מתכוונת?? אבל אם כמה שזה היה קשה ומעייף (לא ישנו יותר מחמש שעות בלילה!!!) זה היה שווה את זה!

אני לא הולכת לפרט לכם עכשיו על כל אחד מהימי עבודה כי זה ייקח עידנים, אני אפרט לכם רק על הימים החשובים- חמישי ושישי.

ביום חמישי הגענו לבצפר מחופשים (התחפשתי לפיה וזה היה כל כך יפה פשוט התמונות לא אצלי אז כשיהיה לי אותן אני אשים פה תמונה!) וסיימנו ללמוד ב11 (התחלנו ב9.. למדנו רק שעתיים! יאי!). ישר אחרי בצפר היינו צרכים להיות שמה ביום עבודה (עם כל האיפור על הפנים.. את התחפושת השארתי אצל אמא) ועבדנו עד 12 בלילה. ביום הזה אני, הילה, עמית ונועה (שהיו איתי בתחנה..) עבדנו ותלינו את הניילונים בשביל הקירות של בתחנה. אתם לא יודעים איזה בודה קשה זאת! ועוד היה לנו ישוב של עכבישים מעל התחנה וכל פעם עכביש אחר החליט ליפול והיינו צריכות להביא מישהו שיהרוג אותו. אחד הקטעים המצחיקים שהיו היה שהילה ממש התעצבנה על אחד העכבישים וניסתה לשדך (לשדך או לשדח? כותבים שדכן לא? אוף מה זה משנה. אתם יודים למה אני מתכוונת..) אותו! הייתם צרכים לראות את זה-זה היה קורע!

כמו שאתם יודעים הנושא של הפורימון היה לונה פארק ואני הייתי בתחנת איפור. כדי לקשר את זה ללונה פארק קראנו לה ביתן המראות ורוב התפאורה היתה מורכבת ממראות שהכנו (בריסטולים לבנים שרוססו בספריי כסף עם ציורים של ילדים/אנשים/חיות..) ולכל אחת מהדמווית "המשתקופת" במראה נתנו שם. זה היה כל כך מצחיק XD היה ג'ורג' וברוך ופליקס ובת שבעXDD זה היה קורע.. וכל אחד שיצא פוזל או לא טוב אמרנו עליו "שיש גם אנשים כאלה.." וזה הפך לבדיחת הפורימון כי התחלנו להגיד את זה על הכל! זה היה ממש מצחיק.

בין 7 לשמונה נתנו לנו שעה להיות בבית כי בתשע היינו חייבים להיות שם. היה לנו ערב הוואי מטורף של בוגרים וחטניקים במטרה לגבש אותנו כי שנה הבאה אנחנו נהיה חלק משכבת הבוגרים P: זה היה כל כך מצחיק!!! בהתחלה חילקו אותנו לזוגות של בוגר+חטניק (אני הייתי עם תמר P:) ועשינו קדרים באים בזוגות ואח"כ החילקו אותנו לחטניקים נגד בוגרים ועשינו קרב בלוני מים!! ואז עשו לנו את המשחק האונס וזה היה פשוט קורע!!!!! ובסוף בסוף עשו לנו סוג של שיחת סיכום ואז השמיניסטים זרקו עלינו בלוני מים מהגג!! זה היה קפוא אבל ממש ממש ממש ממש ממש מצחיק...

יום שישי היה יום העבודה הארוך ביותר והמייגע ביותר שהיה לנו! היינו שם משבע בבוקר ועד אחת עשרה וחצי בלילה. ביום הזה היינו צרכים לסיים את הכל-מה שלא ממש קרה ובגלל זה הבוגרים נשארו עד 3 לפנות בוקר וחלק עד 6 לפנות בוקר!

ואז ביום שבת-היום של הפורימון- הגענו לשם בשש וחצי בבוקר ועשיונ בדיקות אחרונות ותיקונים אחרונים להכל. כולם נורא התרגשו ועוד היתה מלא עבודה. ואז בערך ב9 עשו לנו סוג של שיחת סיכום וחילקו לנו חולצות שוות! אבל הם לא הכינו מספיק חולצות ולא כולם קיבלו (כולל אני) ומי שלא קיבל יקבל בפעולה שתהיה בשישי...

מהרגע שפתחו את הדלתות של האולם נכנסו מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא אנשים פנימה! כמויות היסטריות!!!! טכל הזמן נכנסו עוד. וכדי שתבינו כמה היו- הם הביאו השנה 1000 פחיות שתיה ו700 בקבוקי מים של חצי ליטר ונשארו רק איזה 50 פחיות ובקבוקים! זה היה מטורף. אבל למרות החום המטורף שהיה היה כל כך כיף! לא רציתי לצאת להפסקות מהתחנה כי ממש נהנתי שמה. ההפסקה הכי ארוכה שיצאתי אליה היתה של חצי שעה כשאני ועמית הלכנו לאכול עם מאיה ונועה שהגיעו במיוחד לפורימון (הן לא גרות באותו ישוב כמוני..). הגיעו לנו מלא ילדים קטנטנים מתוקים מתוקים שרצו שנאפר אותם והיתה רקילדה אחת מעצבנת! היתה ילדה אחת שנורא רצתה לאפר מישהו ואמרתי לה שאסור לי לתת לה והיא כל הזמן המשיכה לנדנד לי על זה עד שבסוף באה שישיסטית אחת ושכנעה אותה ללכת...

הזמן בפורימון עבר בטיל והיו שעות שהתחנה שלנו היתה ריקה ופשט ישבנו עם כמה בוגרים (שישיסטים, חמשושים, שביעיסטים, שמיניסטים-מה שאתם רוצים..) ועשינו איתם שיחות  נפש על הקורס שאנחנו הולכים לעבור והכל. זה היה יום מטורף שאני אף פעם לא אשכח! אבל עד כמה שהפורימון היה מהנה ביום הזה. הוא לא היה המרכז.. מה כן היה המרכז של היום הזה בשבילי? תמשיכו לקרוא ותדעו!!

בקיצור, אחרי שנגמר הפורימון היינו צרכים לפרק הכל. תוך 3 שעות ירד מהאולם כל מה שעבדנו עליו במשך חודש שלם!! מבאס מבאס אבל זה היה כיף לא נורמלי לתלוש את הכל מהקירות! אבל גם זה לא היה השיא..

בערך בשמונה בערב המדריכים שלנו קראו לנו לשיחה החוץ והם דיברו איתנו קצת ואז "העבירו" אותנו לידהם של שלוש בוגרים (המפקדת אחיון, המפקד שגב ורב פקד אוזן XDD זה השמות שהם נתנו לעצמם..) והם עשו לנו סוג של טירונות בחצי שעה. זה היה הדבר הכי מצחיק בעולם ובאותו זמן גם רציני. הבנו שלדברים שלהם יש מטרה אבל עד הסוף הסוף לא הבנו מהי. אבל שיתפנו פעולה (הברכיים שלי מלאות שריטות מזחילה על הדשא!), טוב.. בערך.. לא משנה. קיצור, בסוף קשרו אותנו ביחד ואמרו לנו ללכת אחריהם לחורשה ותוך כדי לצעוק "ח' איתי עד יום מותי". ועשינו את זה וזה היה אחד הרגעים השווים. ברגע שהגענו לרחבה הגדולה שבחורשה חיכה לנו מעגל של בוגרים (כולל המדריכים שלנו) שהחזיקו לפידים (כבר היה ממש ממש חושך) ומאחד הרמקולים נשמע השיר "עוף גוזל". כולנו נכנסו למעגל די המומים למרות שידענו שמשהו בסגנון הזה הולך לקרות (ההשבעה אף פעם לא משמרה בסוד..) ונכנסו פנימה. הסתכלנו קדימה וראינו שלט אש קטן שהיה בו לב ובתוכו היה כתוב יחד. זה היה מדהים. אח"כ יצרנו מעדל של ח' בתוך המעגל של הבוגרים ואנחנו והבוגרים עשינו אחים. כל אחד במעגל שלו כשבעצם המעגלים היו מחוברים. זה היה ממש כיף ואני בשוק שאני עדיין בחיים אחרי זה (המבין יבין XDD). אח"כ הבוגרים התפזרו ונשארנו רק אנחנו והמדריכים שלנו עם השלט אש. ועכשיו מגיע רגע השיא של הערב, אחד הרגעים המדהימים והמרגשים ביותר שחוויתי! וואו.. זה נשמע פתאטי אבל זה כל כך נכון!

טוב, בקיצור מה שהיה זה ככה: הסתדרנו שוב במעגל עם המדריכים שלנו וכל אחד מהם נאם נאום.

ראשונה היתה רוני שהנאום שלה ריגש אותי הכי הרבה, יכול להיות שאני טועה אבל פשוט נשמע שהיא דיברה הכי מהלב ושהיא לא סתם אמרה קלישאות-היא באמת התכוונה אליהן. גם 3 המריכים האחרים שלי, אל תבינו אותי לא נכון. זה פשוט היה ככה. היא ממש התרגשה גם ואמרה כמה היא אוהבת אותנו וגאה בנו ושהיא הדריכה מלא קבוצות בכל מיני מסגרות שונות ושאף פעם היא לא אהבה קבוצה כמו שהיא אוהבת אותנו.

שניה היתה ליאור שאמרה שלמרות שהם רק חזרו מפולין ובמשך חלק גדול מהימי עבודה לא ראינו אותם הם כל הזמן חשבו עלינו שם ואיך אנחנו מסתדרים ושמה שיצא היה אחד הפורימונים היותר יפים שהיא ראתה ושהיא ממש גאה בנו.

שלישית היתה רעות שנכנסה למעגל ואז אמרה שהיה לה מלא להגיד אבל היא שכחה הכל ושהיא פשוט נורא אוהבת אותנו וכל כך גאה בנו ושהן באמת לא הפסיקו לחשוב עלינו לרגע ולראות את כל מה שעברנו עד עכשיו זה פשוט מדהים.

ואחרון היה אסף שחפר וסיפר בבדיחות ואמר פחות או יותר את מה שהשאר אמרו בדרך המיוחדת שלו..

וזה היה אין, מדהים. אני לא אחת שבוכה בקלות ופשוט כשהם דיברו היו לי דמעות בעיניים! אתם לא מבינים את זה. אבל אני מחכה לרגע הזה מכיתה ג'! מכיתה ג' אני מחכה שיהיו לי מדריכים מדהימים שאני אף פעם לא אשכח ושאני כל כך אוהב שזה עצוב (זה לא שלא אהבתי את הקודמים-מאוד אהבתי! אבל לא כמו את שלנו השנה). מכיתה ג' אני מחכה לרגע שבו אנחנו נבנה את הפורימון ועכשיו זה קרה. ונגמר. והנאומים שלהם היו הדובדבן שבקצפת! הם ריגשו אותי עד דמעות ועשו אותי כל כך מאושרת.

אתם בטח חושבים שיש עוד המשך ועוד חפירות ויש. אבל את מה שנשאר אח"כ אני שומרת לעצמי. את כל מה שקרה אחרי הנאומים אני נוצרת לי בתוך סוד עמוק בתוכי וברגע שיהיה לי מישהו שאני בבאמת אוהב ואגלה לו הכל אני אספר את הסוד הזה. אבל בינתיים-הוא נשאר פה בפנים..

רק דבר אחרון לפני שעוברים הלאה-תמונות!

אני בתחנת איפור

אני מאפרת אח של חברה שלי

עוד תמונה שאני מאפרת אותו

תמונה של תחנה שקראו לה אבוב בסיבוב

התחנת הימורים. היא נראת הכי פחות טוב לדעתי..היא לא ממש התאימה הכל היה צבעוני חוץ ממנה.

תמונה?

תחנת מכוניות מתנגשות. זה היה משחק שעת שיא בענק. מה זה שווה..

תחנת גלגל הענק (זה היה גלגל מזל כזה..). הם סיימו ראשונים את התחנה שלהם.

עוד תמונה של המכוניות המתנגשות

הרכבל החשמלי. עוד תחנה..

העמדת דיז'יי. זה היה ממש שווה אבל זה נראה יותר טוב במציאות

תחנת צמר גפן מתוק-בריכת נייר. (היה גם צמר גפן מתוק אמיתי אבל לא בתחנה הזאת.. זה היה במתחם אוכל)

אוהל האימה. מוחעחעחע -חדר חושך.

תחנת דובי חמודי XDD קליעה לדובי.

תחנת נייר גרוס..

תחנת קרוסלת הכוסות

 תמונה של הפסל הראשי-הבלרינה

תמונה של בול צביעה! נחשו מה?! עוד תחנה!

עוד תמונה של אבוב בסיבוב

פינה אחת של האולם (ככה היה כל החלק העליון של האולם!)

השלט של התחנה המושלמת שלי (צילמו אותו בדיוק כשהו עף ברוח-היינו ליד הדלת למתחם בחוץ-אז הוא קצת עקום..)

קיר תודות לספונסרים (יש כאן רק תמונה של חצי-זה היה בצורה של אנקונדה..מה זה שווה!)

המשך של הקיר תודות

אממ..תמונה מהפורימון? אין משהו מוגדר..

חלק אחד מהשמיים שעבדו עליהם מלא מלא מלא מלא זמן

 

יש לי עוד מלא תמונות אבל אני אשים אותן מחר כי אין לי כח עכשיו...

 

יש לי עוד מלא תמונות אבל אין לי כח להעלות אותן..תסתדרו עם אלה..

אז מה דעתכם שנמשיך עם שאר הפוסט? חפרתי כבר מלא, לא??

 

 

טוב, אז כמו שאמרתי קודם פורים הגיע ואני הבטחתי לכם ספיישל! אז קבלו אותו המחיאות כפיים סוערות!!

 קודם כל, עבדתי על הפוסט הזה קשה אז הוא לשימוש אישי בלבד+קרדיט, סבבה? יופי.

דבר ראשון חיפשתי היה פיקסלים אבל היה רק אחד שמצאתי שהיה יפה אז אני אשים לכם אותו...

הנה:

 

דבר שני שהחלטתי לשים לכם הוא כפתורים! תהנו..

    

      

     

     

     

   

 

דבר שלישי ואחרון (לא הספקתי להכין יותר בגלל כל העניין של הפורימון...) זה תמונות לעיצובים. אני מצאתי תמונות מדהימות של מסכות! אני ממש מקווה שתהנו מהם ואני מזכירה לשימוש אישי+קרדיט!

 

לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה

 

לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה

 

לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה 

 

לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה 

 

לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה

 

 

זהו...נכון יפות?!

 

אל תדאגו.. עוד לא נפטרתם ממני P: (שמעתי מישהו אומר שיט? שישב בשקט וישתוק ! XD)

טוב, אז אני מזכירה לכם שיש את התחרות דוליז שאתם עדיין מוזמנים להירשם אליה אין מספר מקומות מוגבל!!!

הרשומים בינתיים הם:

1.פצצת אנרגיה-494930

2.ליאור-530648

3.רוזי הקטנה-533908 (את צריכה ללנקק+דרך לתקשר!)

4.מאי-483551

5.ליאור 2-טיפו (צריכה ללנקק)

6.לובשה-465719 (צריכה להביא דרך לתקשר) 7.נערה-282829 (צריכה ללנקק) 

 

עוד אין מספיק כדי לפתוח את התחרות רשמית אבל אני הטבחתי לתת לכם משימת בונוס ראשונה כדי שתוכלו להיות בפור קטן על אלה שירשמו בהמשך. המשימה שלכם היא כזאת:

עכשיו פורים! כל מה שעליכם לעשות הוא לעשות בובה מחופשת. בבונוס הזה תיבדק הרבה מקוריות! הציון שתקבלו בבונוס הזה יתווסף לציון בשלב הראשון. רק מה? השבוע, במקום לתת לכם מתוך 10 נקודות אני נותנת לכם מתוך נקודה אחת. מה זאת אומרת? שאתם יכולים לקבל 0.6 שזה מקביל ל6 בציון רגיל ונקודה אחת זה מקביל ל10 בציון רגיל. קפיש?

יופי. בגלל שזה בונוס לא כולם חייבים להגיש.

בנוסף, המצטיין של הבונוס יקבל כפתור לינקוק.

אז תגישו!

אני בין הימי עבודה של הפורימון הכנתי דוגמה (לא ממש מושקעת ולא ממש יפה כי בכל זאת הייתי עסוקה בפורימון 24/7) של מישהי שמחופשת למיני מאוס. לא משהו מקורי אבל כדי שתבינו את הרעיון הכללי זה מספיק:

 הגישו:

פצצת אנרגיה-מלאכית

ליאור-אל היער

 

 

יש לי רק עוד דבר אחרון חביב להיום (כן! תכף נפטרים ממני!!) -העיצוב של ברני. התכוונתי לשים פה גם את הפרסים למבצע הקודם אבל לא כולם מוכנים אז תקבלו אותם בפוסט הבא, סבבה? מצטערת על העיכוב..

 

אז ברני-הנה העיצוב שלך-

 

לוגו:

לחץ לצפייה בתמונה

 

רשימות:

 

 

 

 

חתימה:

 

 

התאמת צבעים:

 

 

רקע:

 

 

-לא לשכוח ללנקק ברשימות עם אחד הכפתורים שלי+בפוסט הבא שלך!-

 

מקווה שאהבת!

ולשאר האנשים שהזמינו: לא שכחתי אתכם! אתם בהמתנה...

 

מקווה שנהנתם כי אני מאוד נהנתי!

נכתב על ידי , 23/3/2008 16:14  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תיראו אייזה כינוי יצירתי יש לי ב-14/7/2008 10:37
 



לדף הבא
דפים:  

1,851
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^^pixelbaby^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^^pixelbaby^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)