לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Close Your Eyes Pray For Plagues



כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

בלה בלה בלה D:


אנשימשים מה נשמע חבר'ה P:

אוך החופש התחיל, ב 10/7 שזה יום חמישי הלכתי לביה"ס לקבל תעודות ויום אחרון קיצר הייתי צריך לקבל תעודת הצטיינות XD

אבל לאיזה בן זונה בוכרי מהכיתה שלי היה ממוצע ב 3 נקודות יותר ממני אז הוא קיבל .-.

טוב חפיף בכל זאת, הייתה אחלה שנה

הכרתי אחלה אנשים

2 אנשים מדהימים הכרתי

פרד ו וובה D:

בקיצור אני הולך להנות בחופש הזה

ב 16 97% שאני נוסע לאשקלון ליום הולדת של פרד D::::

אבל יש 3% מעצבנים שאולי לא

בכל אופן אין לי ממש על מה לעדכן, כאילו שמישהוא בכלל רוצה לקרוא את זה?

או שזה מעניין את מישהוא?

 

אבל למי אכפת

 

אני יסיים את הפוסט עם להקה מדהימה

Wintersun ויקינג דת' מטאל /ויקינג מילודיק דת' מטאל או איך שתרצו הלהקה פשוט מדהימה

בכל אופן לכל חובבי הדת' מטאל ובכללי תשמעו =]

 

 

נכתב על ידי , 13/7/2008 14:24  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWintersun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wintersun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)