לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Miss Pompom

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2013

עוד חודשיים


מפסיקה לקוות שהדברים יקרו כמו שאני מקווה

לא מפסיקה לרצות שהדברים יקרו כמו שאני רוצה

לא מפסיקה לעשות את הדברים בדרך שבה אני עושה אותם

מתחילה לזרום עם הזרם אין למה להתנגד לזמן כמו שאין למה להתנגד לזרם או למים עצמם אבל עדיין בדרך שלי

מתחילה לדבוק באישיות שלי למרות כל הביקורות של כולם ואפילו שלי עצמי על איך שאני או מה שאני 

מתחילה להבין שאנשים מסרבים לי בדיוק כמו שאני מסרבת להם

מתחילה לחשוב על מי אני מה אני וחוץ מעל עצמי על כולם

מתחילה לחשוב על איך להבין אנשים מה הם רוצים ומה הם צריכים

מפסיקה להיות יויו ולהרגיש שאני חייבת למישהו משהו כי אני לא 

מתחילה לאזן את הגוף והנפש שלי 

מתחברת לכל צ'אקרה 

מתחילה להתעניין במה שמעניין

מתחילה ללמוד 

מתחילה לעשות דברים

מתחילה להתפקס ולהתמקד

מפסיקה לחיות כמו מתה בלי מטרה והמטרה שלי היא לא להיות עם מישהו היא הרבה מעבר לזה

התבגרתי והתגברתי

עברתי מלא בחיים שלי עדיין לא מספיק

זו רק ההתחלה ואני מרגישה מוכנה מתמיד.


עוד חודשיים וסיימתי את השלב הזה ואני חוזרת לאזרחות.

 



 

 

נכתב על ידי Miss Pompom , 18/1/2013 22:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Pompom אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Pompom ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)