לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התבגרות היא לא מילה גסה™


החיים דווקא אחלה כשאת בת 19 ומאוהבת 3>

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

free condom


 

 

 

 

http://www.youtube.co m/watch?v=aS85AvLl9Ik 

(אני מנסה לשים סרטון כמו שצריך אבל זה לא נותן לי אז תסתפקו בקישור)

 

 

Hey people :)

 

אחרי הרבה זמן שלא הייתי פה החלטתי לחזור סתם כי אני מתגעגעת ^^

לא עידכנתי משו כמו שנה וחצי !

את כל הפוסטים הקודמים שמתי בטיוטה כי זה כבר לא רלוונטי

וכשיהיה לי זמן אני אעצב מחדש כי הוא ניראה כמו בלוג של אימואית מסכנה

אז הרבה עבר מאז שעידכנתי

והדבר העיקרי זה שהתגייסתי מוזר לא?

לפני הגיוס הייתי נגד ממש לא רציתי להתגייס וחשבתי שאני סתם הולכת לבזבז שנתיים מהחיים שלי

אבל בסוף הגורל זה שקובע והתגייסתי ולהגיד לכם את האמת דווקא סבבה לי ^.^

נכון עדיף להיות אזרחית אבל יש לי תפקיד טוב ואני בבסיס סגור אז אני חוזרת רק חמישי-שישי-שבת

שזה אחלה בשבילי ויש לי פה חברת מדהימות שכיף לי להיות איתן :)

בינתיים אין תלונות

חוץ מזה אין לי ממש מה לעדכן אני בחדר בבסיס

על המחשב נייד של חברה אז החלטתי לעלות תמונות מהצבא קצת

ובסופש אני אעשה עידכוןיותר נורמלי

תהנו ^^



אני ודנה ביום הגיוס בתל השומר



עדי אני וליאור - מהקורס



ושוב עדי אני וליאור 3>



ליאור אני עדי וג'ני בשבת אחת שסגרנו 3>



חח אני במדי ב' הסקסיים שלי (אני לא מאמינה שהעליתי את התמונה)

עשיתי שמירה על מכונת פחיות ותודו שהכובע הולם אותי



זה כבר בסדיר היה לי יומולדת והייתי בבסיס אז אני וחברה ברחנו לקניון לכמה שעות וחזרנו



אני ואבירם אני ניראת קצת מסוממת =..



אבירם עושה לי פן חח



ולסיום תמונה עם היפשלי כשהיה לו יומולדת 3>3>3>

שיהיה לנו שבוע טוב ושיגיע כבר הסופ"ש!!!

נכתב על ידי , 23/7/2012 15:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Michaela . ב-23/7/2012 15:58
 





57,397
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™SivanGoesRawr אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™SivanGoesRawr ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)